Criss Blaziny - Rasaritul apus (Versuri)

Versuri

Criss Blaziny - Rasaritul apus (Versuri)
Criss Blaziny - Rasaritul Ep. Pilot (Prod. Sagace)

BUNA DIMI sunt Bla Bla ZINY
Orasu-i Contsangeles, salut si delfinii
Salut pescarusii, zboara jucausii
Un fum, am ochii mici ca spiridusii
BUNA DIMI pasam si cu strainii
Amici si prieteni, sirene in bikini
In tenesi, bluze, blugi si hanorace
Ca dimi e racoare trage la mijloace
Cheta se mai face, sticla se deface
Am ochii pe o bruneta ca de ea imi place
BUNA DIMI, sunt asa de blana
Bla Bla e numele restu-i panarama
Te-am vazut pe aici si tu ai ochii mici
Verde pe foita, imi place cum o lingi
Ai briza-n plete, nu sunt secrete
JOINT-UL E MAI BUN CU SALIVA DE FETE

BUNA DIMI, Constangeles pe zona
Rasaritu-i moca, nu costa niciun RON
Lumea se aduna e soare campion
Noaptea a fost nebuna, niciun neuron
Gigicon, filtru din carton
Nu intelegi nimic te uiti ca un raton
Nu mai am nici bani, am avut un milion
Da' nu conteaza shau Blazy e avion
Blazy e fasnet, e baiat istet
Toti baietii-s porci, eu sunt un mistret
Ai prieten pieso? Care din ei?
Ai spus ca-i aramasar, eu vad numai ponei
Prin ochelarii mei ca lentila-i sparta
E tare caterinca, nimeni nu se cearta
BUNA DIMI bagam niste Martini
Dupa o sticla si grasele par skiny

Trimiteți un comentariu

libris.ro carturesti.ro evomag.ro