Click (Camuflaj) & Style da Kid - Praf de stele (Versuri)

Versuri

Click (Camuflaj) & Style da Kid - Praf de stele (Versuri)
Click - Praf de Stele (Freestyle - MusicCafe)
Click (Camuflaj) & Style da Kid - Praf de stele

Strofa 1:
Alunecam ca-n drifturi ce scot praf si fum si foc,
Dar alteori ne ridicam ca-n lifturi pana la top
Sa ne puna dop vor,dar o sa-i scot din joc
Mi-ar fi usor,ca langa tine zbor...
Pentru ca stiu ca esti acolo
La fel ca soarele din Hawai
Daca-s prea rece mai stai,
Sa ma-ncalzesti si sa-mi zici ca trece orice

Bridge:
Dar uneori,mintea ta e praf de stele
Ca firele de nisip care devin castele
Si-astept o ploaie care sa spele toate cele
Ca ne-apasa multe si-avem aripile grele

Strofa 2:
Lovelele,banii gheata ce-ngheata orice constiinta,
Nu ne-au cladit si nu ne-au dat nici o sentinta
Eleganta fiinta,nobila vita
Tu ramai acolo sa ma umpli de credinta.
Am ales compasiunea-n misiunea mea,sacrificii
Vor sparge bezna ca focuri de artificii
Savuram ca picii,clipele ca pe delicii
Ca teama-i arma alba care ne taie din indicii

Mintea mea e praf de stele
Ca firele de nisip care devin castele
Dar esti acolo si-o sa se spele toate cele
Ca ne-apasa multa si-avem aripile grele

Strofa 3:
Am fost crescuti de mici cu cicatrici , dar cad sa ma ridic
Pe-acelasi trip,pe plaja vietii-mi scriu durerile pe nisip
Sterse,ca de valuri de sufletul tau si de-al tau chip
Ce-nseamna tot cand peste tot,socot ca n-a mai ramas nimic
Cu panzele sus plutim prin zile,
Sa ne-ancoram intr-un ocean de fericire
Chiar dac-apar fire,albe astea-s file de poveste
Crestem impreuna,trecem impreuna peste...

Prafu' de stele ...
Si firele de nisip vor deveni castele
Si vine-o ploaie care-o sa spele toate cele
Ca ne-apasa multe si-avem aripile grele

Trimiteți un comentariu