Reduce consumul de combustibil cu pana la 22%! (Video) - (xPower Magnetic Fuel Saver)

Video - xPower Magnetic Fuel Saver

Reduce consumul de combustibil cu pana la 22%! (Video) - (xPower Magnetic Fuel Saver)
Daca esti in cautarea unei metode prin care sa platesti cu pana la 22% mai putin pentru combustibilul pe care-l consuma masina ta si nu doresti sa cheltuiesti mii de euro pe echipamentele necesare, atunci da-mi voie sa-ti prezint setul de magneti inteligenti, xPower Magnetic Fuel Saver

Vizionare placuta:

Una din cauzele principale ale poluarii si a scaderii eficientei combustibililor este combustia incompleta ce determina depunerile de carburi/calamina pe peretii cilindrilor motorului si evacuarea de combustibil partial ars sau nears.
Intregul fenomen de functionare a aparatului se bazeaza pe un procesul de ionizare prin rezonanta - indeparteaza lanturile de hidrocarburi din combustibil si imbunatateste amestecul cu lanturile de oxigen, pentru o ardere mai completa.

Dupa cum vezi, inainte de folosirea dispozitivului aglomerarea hidro-carburilor nu permite un bun amestec cu lanturi de oxigen, dar dupa aplicarea lui, particulele sunt detasate unele de altele si astfel ofera accesibilitate oxigenului pentru o combustie mult mai buna.

Folosind "xPower Magnetic Fuel Saver" acesta va realiza o ardere mai completa, va mari puterea de tractiune a motorului si va determina un consum redus de combustibil.
In plus, coeficientul superior de combustie actioneaza ca o camera care se curata singura, rezultand o cantitate redusa de gaze de esapament.
Combustibilul ars incomplet determina acumularea rezidurilor de combustibil in motor, cu consecinte inevitabile: pierderea puterii, scaderea eficientei, cresterea uzurii motorului.

"xPower Magnetic Fuel Saver" elimina cauzele acumularii de carburi cu ajutorul actiunii de autocuratare prin combustie completa, si sporeste durata de viata a motorului.
In multe cazuri, o combustie mai completa imbunatateste eficienta motorului chiar si atunci cand se utilizeaza un combustibil cu cifra octanica mai mica.

Capacitatea de a trece de la un combustibill premium (scump) la unul regular (ieftin) si reducerea costurilor rezervate mentenantei motorului inseamna din nou o economie de bani considerabila.

24 de comentarii:

  1. o mizerie, nu unctioneaza

    RăspundețiȘtergere
  2. ce "prosti" sunt constructorii de auto ...ei nu au resurse sa "inventeze" asa ceva... lasa pe altii sa faca bani.... trezirea!!!!! daca functiona asa ceva erau puse pe masini de acum cateva deceniiii... ce constructor nu doreste sa produca un autoturism cu un consum mai bun...

    RăspundețiȘtergere
  3. am luat si eu doua bucati am sa leincerc pe un disel si un benzinar ,indiferent de rezultate o sa va anunt ca sa nu luati si voi teapa

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu sunt de la tara mi-am pus pe coada la cal acum mananca cu 22%mai putin

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))))) FOARTE TAREEE!!!!

      Ștergere
    2. se vede k esti taran de la fundu calului....taran prost..ai auzit si tu de net la tara si te dai rotund

      Ștergere
  5. ei vor sa zica "te plimbi cu 22% mai putin daca cumperi acest produs"
    deci functioneaza =)))

    RăspundețiȘtergere
  6. SAL. AM CUMPARAT EU MAGNETII ASTIA SI LA MINE S-A MARIT DISTANTA PARCURSA CU 200 DE KM/PLIN DE COMBUSTIBIL, IAR ACCELERAREA S-A IMBUNATATIT...SI NU ESTE DOAR IMAGINATIA MEA...NU AM FACUT ALTE MODIFICARI MOTORULUI...VA MAI ANUNT DACA SE INTAMPLA SI ALCEVA...

    RăspundețiȘtergere
  7. Sunt Alex si am luat si eu 2 pentru a vedea care-i ideea. Cert este ca tovarasii care vand asa ceva nu mai raspund la telefoane ba mai mult dupa ce le dai nr de telefon iti dau block pe telefon si nu mai ai cu cine sa vorbesti dupa ce cumperi. Probabil ca este o mare teapa ca altfel ar discuta la telefon in sensul in care sa poata spune ceva mai multe detalii tehnice de montare. Eu zic sa nu luati si voi teapa. Se prea poate sa mearga dar modul in care ei trateaza treaba nu prea cred si parca nici nu-mi vine sa le pun pe masina acum ca sunt blocat in a comunica cu ei.

    RăspundețiȘtergere
  8. multi prosti pe lumea asta.....

    RăspundețiȘtergere
  9. am dat comanda , revin cu rezultate...

    RăspundețiȘtergere
  10. am dat si eu comanda eri acuma o sa vedem ce o sa iasa tinem legatura si va anunt daca e vreo schimbare

    RăspundețiȘtergere
  11. se pare ca are un efect..... toti care au cumparat pe bune au disparut din peisaj. Ce-i drept au un motiv serios! au luat tzeapa si le e rusine sa se mai si laude :)))

    RăspundețiȘtergere
  12. am cumparat si eu am montat doar o bucata din 2 magneti si nu vad nici un rezultat deocamdata,voi incerca cu aminodi magneti sa ii montez si va anunt

    RăspundețiȘtergere
  13. Cred ca da , e teapa mare.

    RăspundețiȘtergere