Ringtone "In Puii Mei" pentru telefon.


Asculta un ringtonuri amuza-te de fiecare data cand iti suna telefonul!
Nu gasesti expresia ta preferata din emisiunea IN PUII MEI? Propune un ringtone in rubrica alaturata.
Daca "te prinde" Bendeac pe strada cu ringtone-urile lui pe telefon – te invita pe gradena, sa fii martor la fenomenul In Puii Mei.
Ringtonuri disponibile:
1. Dorel - Vreau sa-mi fac o prietena si nu-mi gasesc!
2. Fernando - Imi suna telefonu´ pe sistem!
3. Perversu´ - Ti-a dat mare sonerie de te-a julit!
4. Becali - Hai ma, raspunde la telefon!
5. Vanghelie - Practic iti suna telefonul
6. Mucea - Iti suna telefonu´
7. Basescu si Blaga - Sefu´, iti suna telefonul!
8. Gigi si Varu´ Virgil - Gigica, suna telefonu´!
9. Ringtone Betivi SMS
10. Varu´ Virgil - Masina, Masina
11. Ringtone Betivi

Trimiteți un comentariu