FIFA 2012 Gameplay (Trailer/Imaginii/Instalare)


FIFA 2012 aduce la pas player-joc-schimbare noi.
Motor de impact, un motor de fizica construit pentru a oferi lumea reala fizicalitate in fiecare interactiune pe teren.
Inovaţii revoluţionare gameplay-ul face mai profunde si mai atragator FIFA 2012
Toate nou-Precision Dribling Creeaza o fidelitate mai mare a atinge pe minge
pentru un mai bun control in spatii inguste, mai mult timp pentru a lua decizii in atac, de control si mai mult asupra pacii a jocului. Inovatii in atac sunt
echilibrate printr-un mecanism de re-proiectate apăra, facandu-l ca iscusit si
semnificative la fel de real-lume fotbal.





Instalare:

1. Dezarhivati cu WinRAR
2. DAEMON Tools Burn sau mount imagine.
3. Instalaţi jocul. Redistributeaza dupa cum este necesar in install
ulterior.
4. Copierea asupra continutului cracare de la Crack dir de pe disc pentru dvs.
installGame spun
5. Joaca jocul. Video este in config installGamefifasetupfifasetup.exe
6. Asteptati pentru PES 2012

Imagini:








Vizionare placuta:


14 comentarii:

  1. imi apare ceva cu origin si am copiat cracku ..

    RăspundețiȘtergere
  2. origin is not installed,and is required to play you game. please reinstall origin.
    in situatia asta ce fac?

    RăspundețiȘtergere
  3. la fel imi face si mie si il reinstalez si degeaba k face la fel ..ce kkt fac ?

    RăspundețiȘtergere
  4. dupa ce lai reinstalat ai bagat crack-ul?

    RăspundețiȘtergere
  5. exact acelasi lucru imi apare si mie daca copiez cracul imi apare missing .dll

    RăspundețiȘtergere
  6. same problem...instalez cu imagine de 6.80gb bag crack-ul si imi apare "can't start because d3dx9_41.dll is missing from your computer.try reinstalling the program to fix the problem"...asta am si facut si nimic.ce e de facut?

    RăspundețiȘtergere
  7. Problema poate sa fie din crack sau din fifa... Descarca alt fifa!

    RăspundețiȘtergere
  8. meri frumos da o imagine corecta cam care ar fii ?adik de cati gb? o varianta care stii ca merge din motivu asta am si precizat ca imaginea mea are 6.8 gb...

    RăspundețiȘtergere
  9. Daca ai cont filelist il poti descarca de aici: http://filelist.ro/details.php?id=175635

    RăspundețiȘtergere
  10. aceeasi problema si cu imaginea asta...:( nu stiu ce e de facut.merci frumos oricum

    RăspundețiȘtergere
  11. salut...Bugdane,dami si mie id-ul tau sa te intreb cv.

    RăspundețiȘtergere
  12. Am laptop si imi apare jocul cand intru in el decat pe jumate ecran

    RăspundețiȘtergere