Cele mai tari bancuri din Romania.


Doi colegi de clasa:
- Ce-ai scris la BAC la romana?
- Nimic, am dat foaia alba!
- Ba, esti nebun?! Or sa zica astia ca am copiat unul de la altul!

Doi vampiri reparau o motocicletă:
- Da-mi o surubelnita!
- Poftim!
- Arshhhh! nu aia in cruce, cretinule!

Doi bebelusi la cresa:
- Tu ce esti, baiat sau fata?
- Baiat.
- Dar de unde stii?
- Daca iese infirmiera iti arat.
Iese infirmiera, la care acesta isi ridica paturica:
- Uite, am sosetuţe albastre.

Paine la litru:
Bula se duce la magazin:
- Vreau si eu un litru de paine.
Vanzatoarea derutata:
- Nu avem paine la litru.
Pleaca Bula si intoarce in ziua urmatoare:
- Vreau si eu un litru de paine:
Vanzatoarea iritata:
- Nu ti-am zis mah ca nu avem paine la litru. Painea se vinde la bucata nu la litru.
Pleaca Bula si binenteles se intoarce in ziua urmatoare:
- Vreau si eu un litru de paine.
Vanzatoarea enervata peste limita:
- Ce nu intelegi ma ? Painea nu se vinde la litru. Vino in locu meu sa te vad tu ce ai face.
Trece Bula dupa tejghea si vanzatoarea intra:
- Vreau si eu un litru de paine.
Bula:
- La bidon sau la sticla ?

Trimiteți un comentariu