Shay feat. GOLANI - Ilie Nastase (Versuri)

Versuri

Shay feat. GOLANI - Ilie Nastase (Versuri)
Shay feat. GOLANI - Ilie Nastase (Videoclip Oficial) - (Prod. Mago del Blocco)

Strofa 1 (Shay):
Am o caramida in pantaloni, las euro sa cada,
Las banii fara elastic da, lumea sa vada
Totu’ are-un pret in loc de nume avem doar numere
Plecati din Due Ponti avem magnet, sa tragem sumele
Cica tre’ sa dai cu capul sa te-nveti minte
Cand te rastorni in cartier toata lumea te simte
Gura lor e si-un spectacol, ieftineala
Sunt cascador ma rastorn sunt cu familia regala
Gang, gang, cu picioarele pe pamant dar cu capu-n nori
Asta cred multi ca nu-nteleg pe unde zbori
Pentru ei e fictiune ma intreb cand cobori
Vad totul diferit dar nu-I pe placul lor

Refren (GOLANI):
Am reusit cu fratii mei, suntem la nivel de zei,
Fugim de politie, stii ca avem ambitie,
Am reusit cu fratii mei, suntem la nivel de zei,
Stii ca avem ambitie, fugim de politie

Strofa 2 (Alex Sosa):
Si daca o sa cad, tot ma ridic cum ma ridica coca
Uita-te la Sosa, Sosa, flex pe plaja in Miami
Suntem bagabonti, legenda, am afaceri de incheiat
Am 100 de pachete … toata Roma, m-a conectat
Marfa de calitate… bauturi fine,
Sunt cu fratii mei
Noi traim ca-n filme
Crescut in Due Ponti
Acum in Roma, centru
De la atatia bani,
Nu vezi ca mi-am schimbat accentu’
Am tarfe de lux, de orice culoare.
Tarfa mea e Fendi, e Gucci, e Praga
E Luis, Versace, Balenciaga, uu.

Refren (GOLANI):
Am reusit cu fratii mei, suntem la nivel de zei,
Fugim de politie, stii ca avem ambitie,
Am reusit cu fratii mei, suntem la nivel de zei,
Stii ca avem ambitie, fugim de politie

Strofa 3 (OG Eastbull):
Coaie uite-te la mine plecat din scara de bloc
Ce fac eu tu vezi in filme
Cheltui intr-o zi cat tu intr-un in 4 ani de zile
Sti, imbracat de firma doar ca sa-mi aduc aminte
Ca eu sunt plecat de jos
Treningul ala rupt s-a transformat in Vuitton
Si scuterul furat a devenit un A8
Golani din Due Ponti sunt de moda-n Romania
Suntem strada smecheria
De la sectia de politie suntem la televizor
Aoleo, am trensformat ura lor
Intr-un curcubeu.
Siiiiiiiiii, uite-te la mine
Sunt un fel de Dumnezeu

Outro:
Golan Nastase, Flex in Clasa E
Am bani, valuta, p**da se uda!
Golan Nastase, Flex in Clasa E
Am bani, valuta, p**da se uda!
Am reusit cu fratii mei, suntem la nivel de zei,
Stii ca avem ambitie, fugim de politie
Am reusit cu fratii mei...

Trimiteți un comentariu