Phunk B - Digestiv (Versuri)

Versuri

Phunk B - Digestiv (Versuri)
Phunk B - Digestiv (Piesa Oficiala)

Strofa 1:
One taramera Panamera, daaa..
N-are noimă, nici nu trea'
M-am gândit că o să prind la public dac-o dau aşa, pielea mea
Reacţionaţi la nonsens în versuri
Vezi, tu crezi că ei cântă blană
Dar de fapt au ingineri de sunet care face treabă
Şi-are şcoală
Muzica sună belea, lumea dansează pe ea
Bun, mă bucur
Asta nu m-ar deranja, îns-ar mai fi ceva
Ar mai fi un lucru
Faptu' că vorbesc din poveşti
Boss, eşti
Rupt în p***a mea
Dai şi tu vreo 3-4 ţinte şi mai şi ciupeşti
Eşti-eşti doar un sărac
Unde p***a mea sunt vremurile alea-n careee..
Bagaboantele luau de la bagabonţi ţoaleee..
Am stat, (hmm) m-am gândit, m-am prins care-i treaba, (aha!)
Purtaţi blugii strâmţi c-aveţi coaiele degeaba, luaţi un..

Refren:
Digestiv, da, digestiv, da..
[?] Henessy, da, Henessy, bă, unde banu'?
Trece-un timp, da, trece-un timp şi trebe mai mult
Efectiv, da, efectiv, bă...

Strofa 2:
Omu' face haina
Haina face omu'
Ce vă face faima
Ce vă place mall-u'
E Versace haina?
Super tare, bro, nu?
Când mă fac băiat mare
O să-mi iau şi io, sugi...
Puncte, puncte, multe mutre slute vor să mintă lume (aaaaau!)
Circul l-ai făcut tu pă Messenger, fii pă bune (hmmm...)
Ce spuneţi nu contează doar trebe să bubuie
Poate nu e treaba mea, dar tot o să vă dau la m***e!
Nu am cum să respect muzica pe care-o faceţi mânca-v-aş io pă voi
Ai peste 30 de ani, dă-te-n p***a mea, zi ceva real, educă-ne pe noi
Fii mai înţelept, fă o faptă bună
Educă-i pă ciutani, nu te înţeleg
Cum să iei în glumă? (gionuleee!)
O să crească peste ani
Şi-uite-aşa, [?], nu realizezi ceva
Miile-alea de ciutani, care vă văd cei mai tari
Mânca-v-aş io talentu' dat de sintetizatoare
S'teţi responsabili pentru mesaju' din difuzoare (ok...)
Sună trist, da, că mă-ntind să judec acum manelişti
Că-s manelişti, bă, nu mă fute!
Ia un pic de
Digestiv din
Literele ce-am rostit, ce-ai
Înţeles tot ce am zis, mânca-m-ai...?

Refren:
Digestiv, da, digestiv, da..
[?] Henessy, da, Henessy, bă, unde banu'?
Trece-un timp, da, trece-un timp şi trebe mai mult
Efectiv, da, efectiv, bă, dă-te drecu'...

Outro:
Fără caterincă...
Accept diss-uri
Doar pe boom-bop
Dacă vrei să-mi răspunzi la piesa asta, fă-o doar pe boom-bop
Altfel mă supăr!
Fraiereeeeeeeeeeeeeeee...

Trimiteți un comentariu

libris.ro carturesti.ro evomag.ro