Bibanu - Semne (Versuri)

Versuri

Bibanu - Semne (Versuri)
Bibanu - Semne (Videoclip Oficial)

Intro:
Am atatea semne, am atatea semne
Am atatea semne, am atatea semne...

Refren:
Am prea multe semne
Lumea ma crede
Lumea ma vede
Ca nu sunt fals
Si nu vorbesc nici lemne...

Am prea multe semne
Lumea ma crede
Lumea ma vede
Ca nu sunt fals
Si nu vorbesc nici lemne...

Strofa 1:
Am semne peste tot cat fraierii le lasa adanc
Vorbesc lemne, da’ fii atent ca ard adanc
Pe unde merg las respect daca mi se da inapoi
Daca esti cu mine, atunci frate tii cu noi
Nu ating ce are altu’, nu e genu’ meu
Doar daca ce are altu’ o arde pe tupeu
Nu vreau aventuri ca nu merge masina bine
Si poate cand ti-o dau, b**ch, nu mai scap de tine
Fac show-uri de tuning in clipuri ca eu am frati
Voi va deghizati in gangsteri, masinile le inchiriati
Va cred sigur, dar doar cativa stricati
Dar eu stiu cine sunteti si de unde plecati

Refren:
Am prea multe semne
Lumea ma crede
Lumea ma vede
Ca nu sunt fals
Si nu vorbesc nici lemne...

Am prea multe semne
Lumea ma crede
Lumea ma vede
Ca nu sunt fals
Si nu vorbesc nici lemne...

Strofa 2:
Iti lasa semne doar fraierii pe care ii lasi
Dupa ce .. o sa vezi, sunt niste lasi
(au avut un interes, se numesc prieteni falsi)
Si-acum cine este prostu’, daca tu inca ii lasi
Am semne si pe adidasii albi c-am mai calcat
Pe oameni care chiar s-au dovedit a fi de c**at
Nu m-am tatuat ca gladiatorii, nu sunt urs
Si-am fost baiat si cand sangele a curs
De obicei cei pe care-i iei pe langa tine
Sunt miei, ei, dar se transforma in feline
Am semnele voastre dar v-am notat pe toti
Nu sunteti nimic, de fapt pentru mine sunteti morti

Refren:
Am prea multe semne
Lumea ma crede
Lumea ma vede
Ca nu sunt fals
Si nu vorbesc nici lemne...

Am prea multe semne
Lumea ma crede
Lumea ma vede
Ca nu sunt fals
Si nu vorbesc nici lemne...

Outro:
Am atatea semne, am atatea semne
Am atatea semne, am atatea semne..

Semne, semne, semne..
Am atatea semne…

Trimiteți un comentariu