Amuly & PRNY - AMILLI (Versuri)

Versuri

Amuly & PRNY - AMILLI (Versuri)
Amuly & PRNY - AMILLI (Videoclip Oficial)
Amuly & PRNY - AMILLI (Video Teaser)

(Refren):
Amuly, Amuly..
Amilli, Amilli...
Amuly, Amuly..
Amilli, Amilli...
Amuly, Amuly..
Amilli, Amilli...
Amuly, Amuly..
Amilli, Amilli...

Strofa 1:
Teancuri fac!
‘S însetat.
Așa’s setat, io
Am treburi de terminat.
Am teancuri de adunat.
Lu’ mama să-i ridic palat.
Ganja de inhalat.
Pufăi chill în halat.
Da’ tu nu mă deranja!
‘S în hotel cu p**da ta!
‘S relaxat, fac o cafea,
Torn puțin Henny în ea.
Tipa-nvârte o lulea,
Dă foc și trage din ea,
O fut pe un beat belea,
Îmi arată cum o vrea!

Știi te fac, știi te fac, știi te fac!
Știi nu zac, știi nu zac, știi nu zac! (NU)
Dac-o fac, ‘s dedicat să răzbat.
De unde-am plecat, n-am uitat, ‘s calibrat
ÎNCĂ TRAG!

Dacă mă bag, păi o fac! (Ey)
Sunt BLINDAT, o duc la cap! (Trrr)
Eu pe Specii m-am format,
‘S antrenat c-am ani de dat.
Nu sunt sigur - nu mă bag. (Nah)
Bag iar teanc pe teanc în sac. (Bag teanc’)
Peste tot aur placat,
Nu te-apropia că trag
(POW POW)

Amuly nu zace, (Nu)
te ia la capace! (POW)
O duce la cap.
Țintește la cap. (Sus)
Amuly, Amuly... (yeaah)
Amilli, Amilli... (milli)
Sneakerși tari de la Jimmy
Întotdeauna A MILLI. (Întotdeauna)

Amuly, Amuly...
Amilli, Amilli...
Seek Mafia în fața ta, știe și p**da ta, suntem primii!
Eu m-am învârtit să fac MILLI. (Fac milli)
Întotdeauna A MILLI. (Amilli)
2000 de COCO - ONE MILLI.
Pe tine nu te-ascultă nici Siri.

(Refren):
Amuly, Amuly..
Amilli, Amilli...
Amuly, Amuly..
Amilli, Amilli...
Amuly, Amuly..
Amilli, Amilli...
Amuly, Amuly..
Amilli, Amilli...
Amuly, Amuly..
Amilli, Amilli...
Amuly, Amuly..
Amilli, Amilli...
Amuly, Amuly..
Amilli, Amilli...
Amuly, Amuly..
Amilli, Amilli...
Amuly, Amuly..
Amilli, Amilli...
Amuly, Amuly..
Amilli, Amilli...
Amuly, Amuly..
Amilli, Amilli...
Amuly, Amuly..
Amilli, Amilli...

Trimiteți un comentariu