Puya, El Nino & Anon - Cuminte | Sud Stil (Versuri)

Versuri

Puya, El Nino & Anon - Cuminte | Sud Stil (Versuri)
Puya, El Nino & Anon - Cuminte | Sud Stil (Piesa Oficiala) - (Prod. Vox Latina)
Puya, El Nino & Anon - Cuminte | Sud Stil (Video Teaser)

Refren (Anon:
Ea se da fata cuminte,
Da’ stii bine ca te minte
E o vorba: cine te prinde
Iti umbla mereu prin minte
Ea se da fata cuminte
Pana ajungi la juraminte

Strofa 1 (Puya):
Cuminteasa se prezenta inainte
Toti mi-au zis sa iau aminte, da’ am zis ca lumea minte
MINTE! l-a mintit si pe parinte
Ca iesirile prin club erau mereu sfinte,
Nu-mi aduc aminte sa vrea haine, incaltaminte
Seri in cluburi, daramite prietene dichisite,
MINTE! minte pana si in pat
Ca vine cu scheme noi ma-ntreb unde le-a-nvatat?

Refren (Anon:
Ea se da fata cuminte,
Da’ stii bine ca te minte
E o vorba: cine te prinde
Iti umbla mereu prin minte
Ea se da fata cuminte
Pana ajungi la juraminte

Strofa 1 (El Nino):
E cuminte dac-o legi de pat nu scoate un sunet
Daca se ineaca cu ea isi pune pe fata un zambet,
Ca un burete absoarbe tot, e campioana,
Iti arata ce-a-nvatat in toaleta de la scoala,
Putina vrajeala de Craiova si am dezbracat-o
Vezi ca ma bagi in belea daca se-nteapa tac-to,
Am filat-o si pe sor-ta, va asemanati
Va e frica de golani, umblati cu fraieri disperati,
E cuminte, vecina ta, tu esti haladita
Iti place sa atragi atentia ca o dinamita,
Cand explodezi te bazezi pe instinct
Ai nevoie de un peste, doar ca tu vrei sa te mint,
Ca esti cuminteca vrei sa dormi la noapte,
In timp ce prietenele tale ies din club moarte,
Lasa c-o sa vina ziua in care o sa te schimbi
Momentan ne-am intepat stiu ca-ti place sa te-ntinzi

Refren (Anon:
Ea se da fata cuminte,
Da’ stii bine ca te minte
E o vorba: cine te prinde
Iti umbla mereu prin minte
Ea se da fata cuminte
Pana ajungi la juraminte

Trimiteți un comentariu