Bibanu MixXL - Aer (Versuri)

Versuri

Bibanu MixXL - Aer (Versuri)
Bibanu MixXL - Aer (Videoclip Oficial)

Cand te vad, ma lasi fara aer
Cand te-ating, ma lasi fara aer
Nu mai pot sa fiu un fraier
Tu ma lasi fara aer...

Ma faci sa ma comport ca la doispe ani
Cand aveam emotii si lumea nu era pe bani
Si daca sunt prin centru cu golani
Cand te vad, am emotii ca la doispe ani

Si fara lumina esti amfetamina
Nu te vad, da’ te simt
Fara cortina esti scumpa la mina
Dependent de cand te ating
Fara lumina, fara lumina acum
Fara probleme, fara haine si detectoare de fum

Vrei sa ma faci sa cred ca nu ai sentimente
Vrei sa ma faci sa plec cand ai si tu momente
Momentele tale sunt dese, aerul intra si iese
Timpul il lasi sa se verse, cu tine vreau sa dureze

Cand te vad, ma lasi fara aer
Cand te-ating, ma lasi fara aer
Nu mai pot sa fiu un fraier
Tu ma lasi fara aer...

Ma faci sa ma comport ca la doispe ani
Cand aveam emotii si lumea nu era pe bani
Si daca sunt prin centru cu golani
Cand te vad, am emotii ca la doispe ani

Am nevoie de oxigen ca tu ma lasi fara aer
Ca tu esti un fenomen si ma lasi fara aer
Urmele tale sunt ilegale, sunt de cazier
Si as munci la ele zi de zi ca zilier

Viata cu ea e trick si viteza
Trag frana de mana si piesa cu piesa
Am grija de ea, e tot ce vrea
Ca sa poata sa isi ea tot ce vrea
Cand ma atinge vine si linistea
Ca ea ma simte fara sa zic ceva
Toate problemele mele par doar glume
Cand sunt langa ea

Cand te vad, ma lasi fara aer
Cand te-ating, ma lasi fara aer
Nu mai pot sa fiu un fraier
Tu ma lasi fara aer...

Trimiteți un comentariu

libris.ro carturesti.ro evomag.ro