LUPII - Luna plina (Versuri)

Versuri

LUPII - Luna plina (Versuri)
LUPII - Luna plina (Piesa Oficiala) - (Prod. Raulean)

Intro:
In clipa asta mi-ar face o mare placere sa te bat
S-a-ntamplat ceva
Va bat, in pastele mamii voastre, pe toti
Nu face nimic, oricum era pe gratis
Pai aici la voi n-am de la cine primi lectii
Toti sunteti niste rahati si niste nulitati


Strofa 1 (El Nino):
Mai exact ce s-a-ntamplat
Am bagat un beat, am facut niste trap
M-am drogat, recunosc, sunt high
Am un frate care-i cobai
Cand vine vorba de droguri
Zboara, zboara cu casa si cand coboara
Scoate fum ca un tren in gara
Ca-i place sa scrie si-n alta tara
Adica se inspira
Paris, Londra, cand urca pe scena
Se urca cu bomba
Bum bum bum, tiribomba-i in cap
Normal ca arat bine, cat am alergat
Am transpirat si miroase a Chanel
Cand nu eram insurat, eram in bordel
Limita e cerul, sunt o racheta
Daca nu ma placi, sa ma pupi pe eticheta
Facem cheta si-ti luat niste Nike
Doua mii pe mine si pe Stres
Si ce-ar fi sa faci o poza, sa fie mai clara
S-o punem pe facebook, pe Lupii, diseara

Refren:
Luna plina, ma transform cand vad lumina
Luna plina, n-ai idee ce-o sa vina
Luna plina, ma transform cand vad lumina
Luna plina, n-ai idee ce-o sa vina

Strofa 2 (Samurai):
Nu stiu ce s-a-ntamplat cu mine
O privire pierduta, prea rar ma gasesc
Sunt arma tacuta, ma-ncarc, declansez
Inchizi ochii o secunda, risti totu’ sa pierzi
Prefer sa visez, poet incurabil
Rup tot de pe mine, alerg in patru labe
I-mi trebuie doar apa, imi scot coltii de lup
Nu vanez in haita, sunt eu suflet, trup
Lanturile frang o minte de oase
Eu m-arunc in multime cu ghearele scoase
Pleoape lasate, departe de casa
Departe de mine, ochii mei apasa
Ma rup ca un puzzle cand trag cu siktir
Sunt satul de marfa, era ca un chin
Numeste-l destin, arunca si cheia
Pe muzica mea oricum nu stii cand te ia
Am fost si rechin din ocean
E micul Paris, sunt un maidanez numb
Harfe, am un singur plan
Si-o sa ma asigur ca-l duc la final

Refren:
Luna plina, ma transform cand vad lumina
Luna plina, n-ai idee ce-o sa vina
Luna plina, ma transform cand vad lumina
Luna plina, n-ai idee ce-o sa vina

Strofa 3 (Stres):
O nu, Doamne, se-ntampla din nou
Imi ies colti, gheare si mi-e foame rau
Aud lumea cum ma striga dar nu mai sunt eu
O sa-mi revin cand am ce merit pan’ la ultimul leu
E doar o viata, in p**a mea, e doar o viata
Si n-am de gand sa o traiesc ca o zdreanta
Da-ti o palma peste fata daca nu ma crezi ca nu visez
Rupt daca n-aveai dovezi, eu n-am de-ales
M-ajuta sa scap de stres, te-ai prins de vers
Si cand rimez, ma descarc si levitez
Acum ma crezi, daca nu, oricum tu pierzi
Eu sunt ce vezi, un om ca tine, sangerez
Doar ca trag mai tare in ochi de-a ma plange des
Ca tre’ sa reusesc, ori o sa mor ..
Suta la suta vreau bani, suta la suta sa iau

Refren:
Luna plina, ma transform cand vad lumina
Luna plina, n-ai idee ce-o sa vina
Luna plina, ma transform cand vad lumina
Luna plina, n-ai idee ce-o sa vina

Trimiteți un comentariu