LUPII feat. NANE - Adevaratii criminali (Versuri)

Versuri

LUPII feat. NANE - Adevaratii criminali (Versuri)
LUPII feat. NANE - Adevaratii criminali (Videoclip Oficial)

Strofa 1 (El Nino):
Adevăraţii criminali sunt la costume negre
Cu neveste care mai de care, decorate-n perle
Cu penele de pinguin ţinute la vedere
Cu pălării pe-o parte şi trimit câte-o vedere
De la plajă, Miami sau Florida
În timp ce mama acoperă oglinda
Că o sperie ridurile de la ochi şi părul alb
Dar fratele rezistă fiindcă fratele e tanc
Am văzut criminali care-şi cumpără avioane
Pistoale automate şi maşini de milioane
De foame hai să nu vorbim, pentr-o găinărie
Am un frate care-a stat 4 ani la puşcărie
Mie, personal, nu mi-e frică de mafioţi
Că mafioţii-n România sunt de fapt nişte hoţi
Care fură-n general de la oameni necăjiţi
Ăştia-s criminalii care trebuie opriţi

Refren (Nane):
Nu pun botul la niciun cuvânt
Sunteţi toţi o apă şi-un pământ
Nimic nu o să se schimbe prea curând
M**e sistemului până intru-n mormânt

Nu pun botul la niciun cuvânt
Sunteţi toţi o apă şi-un pământ
Nimic nu o să se schimbe prea curând
M**e sistemului până intru-n mormânt

Strofa 2 (Samurai):
De unde atâta sânge rece, cum s-aduni atâta rău?
Cum poţi să dai în cap la altul, să te minţi că e al tău?
Fără să-ţi pară rău, şi eu am crescut printre fiare
Unde ne-am mâncat ca şerpii pân-am învăţat onoare
Am învăţat că aia care vor să ne curme succesul
Încă cred c-ar fi fost tare dacă trăia Ceauşescu
Poate-am fi scăpat de destui... filozofi de Facebook
Amatori de conspiraţii, wannabe de Eminescu
Tre' să înţelegi care sunt criminalii
Dau 12 luni de libertate pentru o viaţă de bani
Fraţii mei, dosar penal, că mi i-a prins cu somnifere
Justiţia bagă pastile în cluburi mari de manele
=Ştiu că-i strigător la cer, dar cine sunt să judec eu
Când te frigi la lumânare, închipuie-ţi iadul etern
Ştiu că sunt cuvinte grele, şi să le digeri ţi-e greu
Dar nu ai cum să le ignori, crezi c-o să poţi fugi mereu?

Refren (Nane):
Nu pun botul la niciun cuvânt
Sunteţi toţi o apă şi-un pământ
Nimic nu o să se schimbe prea curând
M**e sistemului până intru-n mormânt

Nu pun botul la niciun cuvânt
Sunteţi toţi o apă şi-un pământ
Nimic nu o să se schimbe prea curând
M**e sistemului până intru-n mormânt

Strofa 3 (Stres):
Nu mai arăta spre noi, în morţii tăi, să ne bagi la bulău
Ştiu fiecare frate şi niciunul nu ţi-ar face rău
Arătă spre ăia care iau procente din venitul tău
Şi poartă ceasuri de care ne-am începe viaţa din nou
Deja vezi ceasul lor ca planul salvator
Şi pare uşor că-i doar un ceas, dar pentru tine-i viitor
Unii-l ţin în noptieră, uită că l-au cumpărat
Alţii n-au nici de mâncat, doar crampe când se bag în pat
Am un frate condamnat şi mă-ntreabă cum e pe-acasă
Îi zic numai de belele, că de bine nu mă lasă...
Inima, să-i povestesc, că i s-ar face dor mai tare
Şi-acolo unde e, secunda pare mult mai mare
Adevăraţii criminali scot religia din şcoli
Controlează tot, de la pol la pol, inventează boli
Bagă legale în ţară, care pun copiii la sol
Ăştia sunt criminalii care trebuie băgaţi la somn

Refren (Nane):
Nu pun botul la niciun cuvânt
Sunteţi toţi o apă şi-un pământ
Nimic nu o să se schimbe prea curând
M**e sistemului până intru-n mormânt

Nu pun botul la niciun cuvânt
Sunteţi toţi o apă şi-un pământ
Nimic nu o să se schimbe prea curând
M**e sistemului până intru-n mormânt

Trimiteți un comentariu

libris.ro carturesti.ro evomag.ro