SHIFT - Muzica de Bagabonti (Versuri) - (feat. Criss Blaziny & RUBY)

Versuri

SHIFT - Muzica de Bagabonti (Versuri) - (feat. Criss Blaziny & RUBY)
SHIFT - Muzica de Bagabonti (Videoclip Oficial) - (feat. Criss Blaziny & RUBY)

Refren
Muzică de bagabonţi
Muzică de bagabonţi
Muzică de bagabonti
În club sau pe 4 roţi.

Muzică de bagabonţi
Muzică de bagabonţi
Muzică de bagabonţi
Ştii c-o faci doar dacă poţi.

Strofa 1 (Shift):
În club sau pe 4 roţi, [Muzică de bagabonţi]
7 zile, 7 nopţi, [Muzică de bagabonţi]
Aprind unu', dau la toţi, [Muzică de bagabonţi]
Nu e pentru idioţi, [Muzică de bagabonţi].
Dau un printscreen, fac un plin-plin
Bag un Jack fin, bag un beat, film
Bag o stare tare, mergi în continuare
Bass-u' sare, boxa sare, clubu' sare.
Ce configuraţie are tipa
Care codu' ei, de mare pipa
O aprinde, iese la plimbare şi pa
Vrei s-o arzi cu ea, i-a ieşit echipa, că-i pe...

Refren
Muzică de bagabonţi
Muzică de bagabonţi
Muzică de bagabonti
În club sau pe 4 roţi.

Muzică de bagabonţi
Muzică de bagabonţi
Muzică de bagabonţi
Ştii c-o faci doar dacă poţi.

Strofa 2 (Criss Blaziny):
Sunt în aer ca pilotu', [Muzică de bagabonţi]
Când ne minţi nu punem botu', [Muzică de bagabonţi]
Din nimic noi facem totu', [Muzică de bagabonţi]
Super vibe, aprinde joint-u', [Muzică de bagabonţi].
Mi-a plăcut de când am auzit-o prima oară
Când aveam probleme o ascultam să nu mă doară
Am umblat cu multe, da' ea-i cea mai loială
Muzică de bagabonţi.. ştii ca e reală.

Refren
Muzică de bagabonţi
Muzică de bagabonţi
Muzică de bagabonti
În club sau pe 4 roţi.

Muzică de bagabonţi
Muzică de bagabonţi
Muzică de bagabonţi
Ştii c-o faci doar dacă poţi.

Strofa 3 (Ruby):
Ruby, ştii de la rubine, [Muzică de bagabonţi]
Cine-o frige aşa bine? [Muzică de bagabonţi]
Îţi place bass-u' meu, vecine? [Muzică de bagabonţi]
Îs visu' tău şi-o ştii prea bine, [Muzică de bagabonţi].
Ai dubii, când mă vezi c-alerg rapid ca Scooby-Doo bi
Nu poţi să mă prinzi, stai liniştită, iubi
Eu îmi văd de treabă, da' tu nu fi supi
Îs oaia neagră, mă vânează toţi lupii.
Mi se zice regina
Ce tot faci? Că tot eu sunt prima
Aşa mi-o ard de tot, nicio vină
Ra-ta-ta-ta şi ascultă Rubină.

Refren
Muzică de bagabonţi
Muzică de bagabonţi
Muzică de bagabonti
În club sau pe 4 roţi.

Muzică de bagabonţi
Muzică de bagabonţi
Muzică de bagabonţi
Ştii c-o faci doar dacă poţi.

Trimiteți un comentariu