The Motans - Drama Queen (Versuri)

Versuri

The Motans - Drama Queen (Versuri)
The Motans - Drama Queen (Lyric Video)

Strofa 1:
Pui culori mai vii dacă e superficial,
Tu vrei artificii, chiar dacă-i artificial e-e,
Vrei să mă bagi în film, vrei să mă incluzi în gamă
Scuze, dar am indigestie la dramă.

Pre refren:
Ou-ochii tăi i-am avut în loc de templu
Acum vreau să plec, dar tu nu mă mai lași
Ce păcat, în final am înțeles că
M-am rugat doar la idoli falși

Refren:
Drama-ma-ma Queen, durerea te inspiră
Mi-ai luat capul ca o ghilotină
Ți-am pus inima cu grijă în mâini
Dar nu ți-am dat-o s-o arunci la câini

Drama-ma-ma Queen, durerea te inspiră
Mi-ai luat capul ca o ghilotină
Ți-am pus inima cu grijă în mâini
Dar nu ți-am dat-o s-o arunci la câini

Strofa 2:
Îmi ții destinu-n mâini, nu îți place, strică-l
Totu-i simplu, on/off, вкл/выкл
Îți place să distrugi și o faci cu atâta stil
Mă apeși pe suflet ca acul pe vinyl

Pre refren:
Ou-ochii tăi i-am avut în loc de templu
Acum vreau să plec, dar tu nu mă mai lași
Ce păcat, în final am înțeles că
M-am rugat doar la idoli falși

Refren:
Drama-ma-ma Queen, durerea te inspiră
Mi-ai luat capul ca o ghilotină
Ți-am pus inima cu grijă în mâini
Dar nu ți-am dat-o s-o arunci la câini

Drama-ma-ma Queen, durerea te inspiră
Mi-ai luat capul ca o ghilotină
Ți-am pus inima cu grijă în mâini
Dar nu ți-am dat-o s-o arunci la câini

Bridge:
În teorie totu' trebuia să meargă bine
Dar mie-mi place drama doar când stau în ospeție
În teorie parcă le cunosc pe toate
Dar tu ești practică, iar practica mereu mă bate

Trimiteți un comentariu