Ombladon feat. Freakadadisk - Toata lumea plange (Versuri)

Versuri

Ombladon feat. Freakadadisk - Toata lumea plange (Versuri)
Ombladon feat. Freakadadisk - Toata lumea plange (Piesa Oficiala)

Toata lumea plange
Toata lumea plange


Strofa 1:
Obisnuiesc de fel sa dau dintr-una intr-alta
Si combin perfect bata cu balta
Mi s-a spus c-am facut nasoale deseori
Va cred pe cuvant c-aveam Atropina in ochisori
Toti isi canta iubirea asta-i trendu
Partarii astia o ard doi intr-unul ca detergentu
Te dai baiat de-o viata penibil ca Brenciu
Cand ai vrut sa futi ai dat cu stangu-n dreptu
Te plangi in piese ca un stupid
Daca mai razi dau cu insecticid
Imbracat ca Duta educat ca Guta
Ca n-ai diploma de bac ai doar de-o barcuta
Voi cantati la nunti eu ca pedofilu
Am cantat la un avort dar a trait copilu
V-astept la rascruce va umplu de sange
Ma pufneste rasul cand toata lumea plange

Refren:
Nu dau doi bani le dau pe jos zeama
Muciosii astia inca nu-si dau seama
Plang in piese sa faca bani penali
Astia au inventat cersitul digital

Strofa 2:
Prin club pe strada vezi de toate bre
Printese si regine c-asa vrea fetele
Vedeai muzica altfel erai rapper nu e
Te-ai stricat si-acum o vezi ca-n mue
Mine bine tine in tine cum va vin cuvintele
Toti pe radio va inghesuiti ca vitele
O ardeti bulangii prin showbiz
Fugiti ai dracu bulangii frigizi ca Bee Gees
Auzi fa Oache mai lasa vorbaria
Daca te urci pe tocuri iti scade glicemia
Vor in CanCan sa puna ban pe ban
Stati ca am in plan sa-mi cumpar un trancan
Ati belit p***a meciul este strans
V-am numarat pe toti si am un glont in plus
Am sa-l trag in aer ca sigur pica un fraier
Si ia fii atent pac

Refren:
Nu dau doi bani le dau pe jos zeama
Muciosii astia inca nu-si dau seama
Plang in piese sa faca bani penali
Astia au inventat cersitul digital

Toata lumea plange
Toata lumea plange

Trimiteți un comentariu