Satra B.E.N.Z. - Inger Ingerasul Meu feat. ADDA & Shift (Versuri)

Versuri

Satra B.E.N.Z. - Inger Ingerasul Meu feat. ADDA & Shift (Versuri)
Satra B.E.N.Z. - O.$.O.D. II (2) - (Album)
Satra B.E.N.Z. - Inger Ingerasul Meu feat. ADDA & Shift (Videoclip Oficial)

Bridge (ADDA):
Inger, ingerasul meu, strange-ma la pieptul tau
Lumineaza-mi calea grea cu aripa ta

Strofa 1 (NOSFE):
Yo.. Pleoapele de plumb, orele nu-mi mai ajung
Cateodata simt ca vreau sa fac prea mult
Ca oamenii nu-s ca oglinzile
Nu te vad cum te vezi tu, da' tu nu-ti pierde visele
Hey, se spune ca acolo unde-i apa exista viata
Eu ma simt ca in ocean, dar inima-i de gheata
De mic m-am lovit de obstacole, mama-mi zicea.. invata
Adevarul doare, dar mi l-am tatuat pe fata
Asa il vei putea vedea si tu, momentele asa da, momentele asa nu
Daca in oglinda nu te vezi pe tine pleaca!
Daca nu te-ai gasit inca, mai incearca, te pup..

Strofa 2 (Keed):
Ca azi traiesti, dar maine poate nu
Azi a plecat el, maine poate tu
Tu tre' sa iei viata ca pe-un dar
Si-n fiecare zi s-o iei iarasi de la cap', clar
Indiferent de ce se-ntampla, totul tre' s-ajunga
Pentru toata lumea, ce pacat ca banii umbla
In mintile si in adancul sufletelor
Vad numai ezitare in privirile lor
Se zice ca ochii nu mint niciodata
Ei, ca dupa fapta si rasplata
Tu nu pierde lupta cu sinele
Stii ca ura se naste din dorinta de a proteja binele

Refren (ADDA):
Inger, ingerasul meu, strange-ma la pieptul tau
Lumineaza-mi calea grea cu aripa ta
Inger, ingerasul meu, strange-ma la pieptul tau
Lumineaza-mi calea grea cu aripa ta

Strofa 3 (Super ED):
Cine-i asta.. cine-i asta.. de ce te uiti la mine
Oglinda, oglinjoara, asta seamana cu un sine
Nu stiu daca-i al meu, dar stiu sigur ca-i cu mine
Ma duce in locuri unde sunt camerele, filme
Tarantino, Tarantine, Guta din Berceni si contele s-au cam nascut din tine
Si Sexy.. si Super Ed le arde pe critonine
Asculta.. Maria, zi-mi Marine, o ard in nave submarine galbene
Ca ala de canta.. Imagine, a zis ca totul pleaca asa cum vine
Eu raman cu mine, tu daca nu ramai.. cu bine
Tu inger, ingerasul meu, tu ai grija de rime
Sa curga asta din aripioara ta, ca banii pe balerine
Semneaza retardatul ala, ca el nu mai e nimeni.. Guta

Strofa 4 (Killa Fonic):
Ingerasul meu pleaca cam des de-acasa
Il mint intr-una, caci bine ca sa se-ntoarca
Am demoni ce ma incearca, vor sa ma rapeasca
Si cateodata fac mai mult rau decat vor sa-mi faca
Oh, Doamne mai trimite, da-ne intariri
Durerea e la usa, se da musafir
Golanii mei au inima patata, soro
Au fata tatuata si crapata, soro
Incerc sa fiu mult mai bun decat am fost ieri
Incerc sa ard credinta si sa nu mai sper
Banii-s tipariti, nu-i pune la suflet
Arunca milionu' chiar daca n-ai suflet

Strofa 5 (Shift):
Yeah.. inger, ingerasul meu, stiu ca nu-s tot timpul eu
Stiu ca nu vreau un trofeu, stiu ca uneori mi-e greu
Si mai stiu ca azi sunt slab, tu ma faci tare
Eram mic, ai fost cu mine, azi sunt mare
Si-am facut greseli mult prea multe, sute
Cand credeam ca nu e nimeni, nimeni sa m-asculte
Da' m-am intors la tine si acum iti vorbesc
Ca am vazut ce-nseamna faima, nu e ce gandesc
Unii, altii.. eu imi doresc s-o deslusesc
Tot ce-mi spui mereu si tie-ti multumesc

Refren (ADDA):
Inger, ingerasul meu, strange-ma la pieptul tau
Lumineaza-mi calea grea cu aripa ta
Inger, ingerasul meu, strange-ma la pieptul tau
Lumineaza-mi calea grea cu aripa ta

Trimiteți un comentariu

libris.ro carturesti.ro evomag.ro