Jianu - Sirene feat. Stres (Versuri)

Versuri

Jianu - Sirene feat. Stres (Versuri)
Jianu - Din Sudu' Fierbinte (Album)
Jianu - Sirene feat. Stres (Piesa Oficiala) - (Prod. Spectru)

Refren:
Se-aud sirene şi am probleme !
Se-aud sirene şi am probleme !
Se-aud sirene şi am probleme !
Se-aud sirene şi am probleme !

Strofa 1 (Jianu):
Te ştiu prea bine , şi nu mă pot abține , te miros din mulțime şi tre' să ştii c-am boală pe tine , am boală pe filtre , şi nu suport pe nimeni , un albastru-nchis , culoarea asta cu nici-un preț nici brigada mea n-o-nghite , şi m-aprind când simt că-s printre ținte doar pentru că sunt un golan cuminte şi ştiu s-aranjez bine cuvintele , dar deranjez că-s cuțite şi astea-s zdrențe împuțite ce stau geană pe mine şi vor să mă spintece , dar nu mă pot prinde.
Vin de acolo de unde garda venea doar la meciul dintr-un cartier plin de ciori ce amestecau şi vindeau chimicale din beciuri , două mii zece pe câmpia Islaz , drogați cu sânge rece te aşteaptă să-ți ia banii să-şi ia țigari la zece lei , şi ăştia nu pot să îi lege de gratii fiindcă practic sunt pramatii DIN SUDU' SĂLBATIC , şi ştii că n-au frică de circă , tati , ăştia nu pot să îi ardă fiindcă vin DIN SUDU' FIERBINTE , ştii că-n stradă au învățat să se frigă.

Refren:
Se-aud sirene şi am probleme !
Se-aud sirene şi am probleme !
Se-aud sirene şi am probleme !
Se-aud sirene şi am probleme !

Strofa 2 (Stres):
Atunci când se-aud sirene , defapt e foamea din cartier , care-mpinge golanii să-ți intre-n casă şi să-ți ia toți banii din şifonier , chiar dacă fii-ta-i vreun miss model , riscă să facă bani prin motel , dar nu menajeră , o văd altfel , supusă la chinuri şi înjoseli.
Visu' oricărui golan e să facă bani în mod legal , în timp ce parlamentarii visează să fure şi să ți se pară normal , zi care-i defapt animal şi care-i un om rațional zi pe strada cui tre' să sune sirena ca să-l ia la tribunal , da' tot printre blocuri se-aude , unde la gram câştigi două sute , unde băieții te lasa pe mute şi fără portofel în două minute , o fac că sunt datorii multe şi sunt împinşi la limite grav , plus că unii , de la chimicale au luat-o pe altă cale şi-au creierii praf , ai grijă că fii-tu-i filat şi când iese pe stradă-i o victimă clar , o bucată fix în maxilar şi-i sare de toți banii de buzunar , că o zi pe stradă poate să devină-nc-o pagină la dosar , hai , gata cu vorba că se-aud sirene şi-ar fi bine să dispari , AU !

Refren:
Se-aud sirene şi am probleme !
Se-aud sirene şi am probleme !
Se-aud sirene şi am probleme !
Se-aud sirene şi am probleme !

Trimiteți un comentariu