Katy Rain - Tacerea (Versuri)

Versuri

Katy Rain - Tacerea (Versuri)
Katy Rain - Tacerea (Single Oficial)

Mi-am inchis sufletu', tu
Tu-l simteаi si eu nu, nu, nu
Tu luptai si eu nu, nu mai
Numai stiu unde am fi, fi, fi
Fiecare din noi, stii
Stii ce doare in noi
Mi-am inchis sufletu', tu
In trecut ai trecut tot tu
Mi-a trecut trecutu', tu nu
E un vid intre doi
Un condensator de ploi
Stii ce doare in noi

Doare tacerea din noi
Face in pace, in pace, razboi
Doare tacerea din noi

Doare tacerea din noi

Fericirea-i din lut, lut
Perechea cerului mut, mut
A cerului mut, in mare
Se aprinde soare-n zi
Zilele nu vor mаi, mai stii
Cat de tare a durut
Inca doare, ai, ai
Nu te mai, nu ma mai
Te-as ruga sa stai
Dar nu, nu urmeaza sufletu'
Nici cu da, nici cu nu
Si-n ce o cu.. tot

Doare tacerea din noi
Face in pace, in pace, razboi
Doare tacerea din noi

Cu atata liniste putem incerca, a
Sa adunam dorinte
Cu cata dragoste putem impaca
Suflete respinse

Cu atata liniste putem incerca, a
Sa adunam dorinte
Cu cata dragoste putem impaca

Doare tacerea din noi
Cu atata liniste putem incerca, a
Sa adunаm dorinte
Cu cata dragoste putem impaca
Suflete respinse

Trimiteți un comentariu