Phunk B & Infinitu' - Viata mea (Versuri)

Versuri

Phunk B & Infinitu' - Viata mea (Versuri)
Phunk B & Infinitu' - Viata mea (Piesa Oficiala)

Strofa 1 (Phunk B):
Viata nu-i cum credeam ca va fi cand eram mic
Da-i viata mea si viata mea imi place s-o complic
Pic pic pic cate un plic plic plic pune
da pune in p**a mea mai mult ca sa ma rup de lume
Viata mea e numele si numerele
ce ma urmaresc pe toate drumurile ba, sa cada sumele fac
ce fac ca sa n-ajung la geamu' vorbitorului
Dar nici n-o sa-mi pierd viata in fata monitorului
Am de aratat viitorului ca-s bun de tinut
pe aproape,cate putin din toate fac,nu un bun detinut
In frunte tin un ochi deschis sa infrunt un tinut
de hommo habilis ce-mi filozofeaza un minut
despre viata lor plina de chinuri,ascensiuni,declinuri
dar ti-ai ales rolul de peste mic cand puteai fi rechinul
Viata mea-i goluri si plinuri
Stiu cand sa las capul jos dar si cand tre' pocnit un prost, fii sigur

Refren (Phunk B):
Viata mea e o lupa
viata mea e un spliff
viata mea e o tarfa care sta capra si arata ce trebuie lovit

Viata mea e o carte
viata mea e o lupta
viata mea-i ceva ce datorita timpului nu se discuta

Viata mea e o lupa
viata mea e un spliff
viata mea e o tarfa care sta capra si arata ce trebuie lovit

Viata mea e o carte
viata mea e o lupta
viata mea-i ceva ce datorita timpului nu se discuta...
încā

Strofa 2 (Infinitu'):

Trimiteți un comentariu