K-Milla feat. Nosfe, Shay & Alexander - Nu stii (Versuri)

Versuri

K-Milla feat. Nosfe, Shay & Alexander - Nu stii (Versuri)
K-Milla feat. Nosfe, Shay & Alexander - Nu stii (Lyric Video)

Tu nu stii nimic, n-ai fost acolo ca sa vezi
Sa-i vezi pe frаtii tai cum reusesc
Daca din toate, ultima incercare-i sa decazi
Nu te juca cu focul, fii atent sa nu te arzi
Fac ce fac, nu ma prefac, am arme Trill Gang
Croiala mea de superstar zi-mi... Alexander Wang
Stiu ce vreau, n-am frica de tine c-am tupeu
Si daca nu vrei sa spui nimic, atunci o s-o fac eu

K-Milla din Braila scot putine piese
Sunt atent pe strada sa nu-mi iau perverse
De mic stiu cum panza se tese
Ca din cartier altfel nu se iese
Sunt stresat mereu, nu pot sa dorm
Prea multe filme, nu mai am somn
De la stres sunt si panicat
Ma mananca si fratii, pe pumn sunt bazat
Banii te schimba, eu vreau sa ma schimb
Tarfele din rap nu ma ating
Echi-li-brat cand e vorbа de lovea
Ia un loc sa discutam e casa mea

Trimiteți un comentariu