DiezZ x Alexandra Ruge - Diferiti (Versuri)

Versuri

DiezZ x Alexandra Ruge - Diferiti (Versuri)
DiezZ x Alexandra Ruge - Diferiti (Single Oficial)

Strofa 1 (DiezZ):
Obisnuiam sa fim tot timpul impreuna.
Credeam ca dragostea e mare dar era minciuna.
Imi pare rau ca nu-s mereu acolo cand conteaza.
Lipsesc de multe ori, nu-s langa ea si-o deranjeaza.
Mi-ar placea sa cred ca toate sunt la locul lor.
Cand de fapt e razboi si am nevoie de ajutor.
Nu inteleg cum de te-ai schimbat asa de mult.
La inceput credeam c-o sa am pentru ce sa lupt.
Urasc minciuna, las dragostea, m-am saturat sa tot incerc.
Inima mea a inceput sa bata prea incet.
Acum o sa regret da si poate o sa regret.
Ca totul merge prost si nu stiu ce sa mai cred.
Asa ca eu o sa plec o vreme sa caut altceva.
N-o sa-ti raspunde la telefon, deci nu ma suna.
Nah, relatia s-a terminat, ce mai astepti?
Stiu ca e greu dar trebuie sa accepti

Refren (Alexandra Ruge):
Am sa ma indepartez usor.
Totul e rece si mi-e dor.
Suntem diferiti, diferiti.

Spune-mi ce s-a intamplat cu noi.
Mergeam prin ceata amandoi.
Suntem diferiti, diferiti.

Strofa 2 (DiezZ):
Ok, sunt sincer, nu mint, mi-e dor de tine.
Tu si muzica insemnati totul pentru mine.
Niciodata n-am trisat, am vrut sa-ti fie bine.
Si acum esti diferita, parca nimic nu-ti mai convine.
Imi spuneai: esti schimbat, incearca sa te aduni.
De luni de zile aud doar promisiuni.
Eu chiar vroiam sa mearga dar gandim prea diferit.
Eram intr-o competitie care acum s-a cam sfarsit.
Si spun mereu: vorbesti prea mult si nu ma asculti, interpretezi gresit.
Esti prea geloasa, dificila, vezi, de asta ne-am oprit.
Si ma prefac ca te inteleg perfect cand dai instructiuni.
Dar de un timp provoci numai furtuni.
Daca dragostea plutea in aer, noi n-o mai respiram.
O lasam de pe azi pe maine, de asta ne certam.
Acum inainte de a pleca,
Vreau sa-ti amintesti, candva ai fost a mea

Refren (Alexandra Ruge):
Am sa ma indepartez usor.
Totul e rece si mi-e dor.
Suntem di-fe-riti, di-fe-riti.

Spune-mi ce s-a intamplat cu noi.
Mergeam prin ceata amandoi.
Suntem di-fe-riti, di-fe-riti.

Am sa ma indepartez usor.
Totul e rece si mi-e dor.
Suntem di-fe-riti, di-fe-riti.

Spune-mi ce s-a intamplat cu noi.
Mergeam prin ceata amandoi.
Suntem di-fe-riti, di-fe-riti.

Trimiteți un comentariu