R.A.C.L.A. - Prea usor ft. MoN3 & Pekichu (Versuri)

Versuri

R.A.C.L.A. - Prea usor ft. MoN3 & Pekichu (Versuri)
R.A.C.L.A. - Prea usor ft. MoN3 & Pekichu (Graphic Video)

Strofa 1 (Rimaru):
Stelar ca Laika zi-mi "Taica" fii laic şi-ţi tai capu' dac-ai tupeu
Stai capră-n camera mea fi-mi cameraman dă-i Rec şi Pan la greu
Văd panaramele cu zeci de douăzeci de ani încoace
Pe faţă-s "man, pace!" da'-n spate le văd pregătind capace
De nebun vă spun că mă-ntorc la mic ăsta nu-i flow e taifun
De neoprit oricât v-aţi trage palme-n salve de autotune
Nu-i diss e pro de la verb la test la hap până faceţi six-pack
La fix trag pe aceleaşi trackuri vă dau delete şi restart
E prea uşor ca din şcoala veche de rap să vă deschid porţile
Copilaşi luaţi locuri în bănci e despre knowledge mari sunt porţiile
Un clasic la catedră piesa-i hot devine febră spune
Sunt emcee? nah sunt Muzeul Rimei Române
Etern eu mă tem c-avem elementele tentele de rap direct elevăm spre perfect
Că-s corecte temele mele directe reverberând fără efect
Când le dăm pe-un beat de la Adapter tată faster firestarter iată-l
Rupe capete de rămâneţi "what's up, doctor?"
E bombă cu mic on air ca Nike când se combină rapking
Cu băieţi atât de fresh că nu-i colabo ci unboxing
E Old School e New School e hip-hop e totul
La plus infinit MoN3 Pekichu can you kick it?

Strofa 2 (MoN3):
Mă numesc Andrei fac rap cu ăştia grei lovesc ca Bute driblez ca Matei
Vorbesc pentru cei ce rămân lângă mine pun casca-n ureche mă pierd în mulţime
Fără frica zilei de mâine lupt pentru mine nu mor nu sunt câine
Piesă produsă doar pentru tine sună tare-n timpan sună tare bine
Adună de jos fise şi vise am tras 8 ani să ajung în culise
Am pus pe foi rime de top cu ţigara cafeaua în spate la bloc
Am stat ascuns de ură pătruns am ajuns cu bine deci mâinile sus
Nu sunt în plus eu doar am propus să zic în piese ce alţii n-au spus
Rup rânduri prin gânduri am dicţia la mine avalanşa de rime când tu dormi pe tine
Compun cu viteză mă ţine pedala Adapter menţine în picioare toată ţara
Mic-ul frige Rimaru se-ncinge Pekichu arde MoN3 zice
Bass-ul te rupe lumina se stinge nu ţinem cont de reguli noi vom învinge
Dau dume rapide rigide sau fine în dar pentru tine cretine peniţele pline
De azi până mâine în boxe ştii bine dă tare vecine nu merge cu mine
Aruncă prosopul aduc potopul tu strambi botul
Te agăţ cu viteză exact ca năvodul uite cum pic pe tobe îţi iau totu'

(Pekichu)
Îţi iau locu' îţi iau potu' îmi forţez puţin norocu'
Îţi iau la mişto tot jocu' şi-ţi dau de pereti hip-hop-u'
Mult prea uşor la modu' când îţi dăm ţie "chiştocu'"
Şi ne strângem toţi să hihi când se arde idiotu'
E tare super tare ce iese prin difuzoare
Ăsta nu e oarecare e Adapter la butoane
În spate Rimaru cu MoN3 călare pe microfoane
Aşteptând la rând coada nu-i mare
Pekichu apare e care pe care de fapt
În fine uite cum trag rimele fac
Numai hip-hop şi tot nu tac
Iar criticii zac ascultă atenţi să vadă ce am în cap
Să vadă ce zic aud de feat nu fii tâmpit critic liric
Că vii fericit şi pe-aici numai treci şi când treci tu pleci pleznit
C-o dau rapid c-o dau mai lent
Fac ce fac şi bag curent
Le-aşez le leg coerent evident
Arunc cu vibe-uri să te facă atent
Arunc cu dume pe bune dă-mi nume comune că toate sunt glume
MC-ii spun multe mie nu-mi ajunge timpul mă întorc în Pokeminge

*DJ Oldskull scratches*

Strofa 3 (Pekichu, MoN3, Rimaru)
E gata cu garda e gata cu strada e gata cu tot când apar cu brigada
E gata cu tine am sute de rime reţine şi ţine dau dumele fine
Dau drumu la verbe din ham drumeţ ca la han mă legăn ca Tarzan
Dau poftă de viaţă că de altceva n-am rulez jonglez şi lovesc ca Van Damme
Driblez ca Messi Ronaldo Zidane cu gândul la bani rămânem la plan
Hai spune că tu nu vrei să moară mă-ta când te vede pe copertă la Cancan
Că-s plin de spume şi plin de venin de unde venim cultură puţin
Pe placă-ţi servim eu încerc să m-abţin şi încep să mă-nclin da' nu pot să-mi revin
Lovesc din plin cu viteză pe track calculat finisat pe un beat evoluat
Strofa de aur la mine în regat noi 3 5 schimburi greu de mutat
Am dat rapid accelerat să n-o iei personal
Schimb trenduri trenuri cioacă, ca să-ţi placă peste noul val
Ca e old că e new că e school hai şi tu
Ridică o mână-n aer şi nu spune nu
Dar nu mai sus de umăr c-o să ţi-o tai mânca-ţi-aş
Că dai din cap sau dai din buci rap-ul rămâne acelaşi

Trimiteți un comentariu