R.A.C.L.A. - FAQ you (Versuri)

Versuri

R.A.C.L.A. - FAQ you (Versuri)
R.A.C.L.A. - FAQ you (Graphic Video)

Strofa 1:
Stimata domnisoara, stai chill, ca nu-i nici o problema
Iti raspund cu drag la orice intrebare, ca te vad in tema,
Ce ziceam, a da, despre colaborari
Ador sa mi se puna-n-tr-una aceleasi intrebari,
S-ajut mass-media sa faca rating si vanzari
Chiar si pe net raspund oricarui fan ce are suparai,
Deci.. domnisoara, ca o fiinta superioara, de lumina pura
Imi ascult doar vocea interioara,
Ea imi arata calea, si-mi dicteaza ce sa trag
Cu cine cat, si cum la orice "feat" trebuie sa fac pe plac,
Numai ca vezi tu, la mine vocea interioara nu-i din piept, nu,
Vine de undeva de mai jos decat sternul
Si chiar de mai jos decat este abdomenul,
Cu alte cuvinte eu ti-am zis
Ca vocea asta imi vorbeste chiar din slit,
Colaborez cu cine vrea, p***a mea, te-ai prins?.

Strofa 2:
Fratee, e hip-hop,
Nu se numeste stand up, deci te rog
Vrei sa te razi tu de la 99, sau la Deco,
Eu n-am talent la d-astea si in orice caz
In filmu' meu de rap, nu este pic de haz,
Mai mult decat atat, chiar nu halesc o natiune
F***** in cur de turci, si incurca posturi de televiziune,
In emisiune, retarzi, scandal, si caterinca proasta
Lui Sichei si Carlin, nu le-ar intra in teasta,
La fel de curiosi, care pe care a babardit
Sau daca a zis ceva de rau, sau daca tocmai a murit,
Romanii l-au iubit rapid, pana a doua zi
Cand un alt c**** le-a fost servit hd, din LSD,
Asa ca dumele astea, fratee, nu ma impresioneaza
Intr-o lume in care glanda lacrimal-o simuleaza,
Cea mai tare faza, e sa mori de ras, pisat pe crac
Ca un comic dupa un banc cu Mahomed, spus in Irac.

Strofa 3:
In primul rand, ce caut eu la tine-n gura,
A, da, iesise maica-ta din tura, am trimis-o pe centura,
Asa ca haide sa te f*t bai lache
Cu cea mai lunga injuratura a lumii civilizate,
Trazni-te-ar pule dure de magar, in cutia toracica
De sclav basit, a****, pisat mecles, brancit in popas,
Neuronal, sa-ti f*t sinapse noi a**l
Cu axon din cap, de prematur, ca tatii tai in prenatal,
Degenerati fete de cur, hemoroid stupid genetic
De la debut, redus, rebutul, sau regnul antiseptic,
Lua-ti-as mortii in carbastal, ba ba din under calculat
Noua generatie de stramosi, si-ti bag p****s in timeline,
Si-n descendentii tai leprosi, pan' la ultima speta
Natie, fes, hidosi, mancati de sobolani bubosi,
In timp ce faci felatie unui midget, arab, transexual, bolnav de sida, fitai, bitai, living, vita loca,
Con mi p***a, en su boca...
Ha ha! Marsi p***!
Oricand sclavule, oricand!

Trimiteți un comentariu