OneLove feat. Krissa - Asculta-ma! (Versuri)

Versuri

OneLove feat. Krissa - Asculta-ma! (Versuri)
OneLove feat. Krissa - Asculta-ma! (Single Oficial)

Asculta ma, as vrea sa-ti spun cateva cuvinte de ramas bun.
Imi e usor s-o fac dar nu pot sa tac,
Sunt lucruri cu care nu pot sa ma impac.
M-ai mintit, te iert, ai gresit, te iert.
Vreau sa sparg greutatea ce-mi apasa pe piept.
N-o intelege simplu, mai presus de toate,
Dragostea cu forta nu se poate.

Si noptile vin cum zilele trec.
Decat sa raman, am ales sa plec.
Trebuia sa ma lupt, poti sa spui ce vrei.
Eu vrut sa fim doi, tu ai ales sa fim trei.
Nu-i poti da inimii porunca.
Cum nu pot sa raman acum de stanca.
Iti cer sa am uiti, cica viata e lunga.
Sunt multi pesti in mare si marea e adanca.

Poti de acum sa ma uiti,
Sa ma ierti, sa ma pierzi.
Te risipesti ca un fum.
M-a durut mult prea mult
De aia nu-ti spun acum e vina mea

Trimiteți un comentariu