Keed - Cosmar (Versuri)

Versuri

Keed - Cosmar (Versuri)
Keed - Cosmar (Videoclip Oficial)

Am avut un cosmar ; imi traiam visele
Da' cand am vrut sa vorbesc,
Nu mi-am gasit cuvintele
Si cand am vrut sa ma trezesc
N-am putut nici eu, nici restul
Si presedinte era Ba... (sescu)
Si dupa ce saracu'-ala si-a terminat mandatu',
A venit un neamt ca sa ne conduca statu'.
Oameni NU, Milioane da' furnici
Colonia muncea, da' la 9, la 5.
Si cica Popescu facea puscarie,
Si preoti conduceau SUV-uri si limuzine.

Trezeste-te!
NU! UGH!
TREZESTE-TE, HAI TREZESTE-T...


Copiii se jucau Fifa, nu fotbal, spilu',
Era ca trebuia, sa faci pentakill-u'
Se duceau la scoala, ca la munca ; dupa program,
Unde se spalau creiere in masa dupa orar.
Si unii n-aveau bani, si nu se duceau
Si-ailor se plangeau, da' parca cine stie ce pierdeau.
Si se-ntepau
Cu droguri legale, gen nicotina,
Ce curata vieti mai repede decat h*****.

Trezeste-te...

Banii, stateau in calea fericirii
Se vindeau catelusi, in piata la Unirii.
Plin de cocalari, oamenii mancau shaorma,
Cu carne da' pui, cu patru aripi, umflati parca cu pompa.
Eram atat da' prosti ca luam bani de la banca si dadeam dublu-napoi, triplu cateodata.
Si nu-i ziceau "camatar", ii ziceau "creditar"
Si ca sa putem sa-i dam inapoi,
Imigram si munceam ca sclavi.
Era Craciun cand am visat ce am visat,
Asa ca am luat cutitu' si-am iesit la 'colindat'.

Trezeste-te!

Trimiteți un comentariu