Damian & Brothers feat. Dan Bittman & DOC - Sharaiman (Versuri)

Versuri

Damian & Brothers feat. Dan Bittman & DOC - Sharaiman (Versuri)
Damian & Brothers feat. Dan Bittman & DOC - Sharaiman (Graphic Video)

De te-ar bate neica bate
Dragostile mele toate
Dragostile mele toate
Sharaiman si saraiman

De te-ar bate neica bate
Dragostile mele toate
Dragostile mele toate
Saraiman si saraiman
Dac-as sti ca ai veni
Drumul ti-l-as pietrui
Drumul ti-l-as pietrui
Saraiman si saraiman

Dac-as sti ca ai veni
Drumul ti-l-as pietrui
Drumul ti-l-as pietrui
Saraiman si saraiman

Cam cate vad atatea cant cu voce tare
Mai am inca pe atatea-n gand la plimbare
La alte hotare stand la visare cu stutul fumegand
Sunt un translator m-am conectat am luat-o am dat-o
Respect doar adevarul ca Platon
De aia respecta-ma ca pe tac-to

Trimiteți un comentariu