Puya - Unii se fac ca ploua (Versuri) - (feat. Andrei Vitan)

Versuri

Puya - Unii se fac ca ploua (Versuri) - (feat. Andrei Vitan)
Puya - Unii se fac ca ploua (Videoclip Oficial) - (feat. Andrei Vitan)

Intro (Andrei Vitan):
E vrea in care nu renunti.
Am fost din noi prea multi desculti.
Pe ai tai incerti sa ii mai asculti.
Bani e nevoie sa imprumuti.
Toate par vechi in lumea noua.
Dau cu pace voua (unii se fac ca ploua)

Strofa 1 (Puya):
Dosarul meu e plin, e chiar patat de vin.
Cand o sun pe mama sunt cate cinci pe fir.
Nu pot sa imi revin asta nu e un film.
In lupta mea cu restul singur ma sustin.
Suntem robotei care merg la munca.
Avem rata de aia nimeni n-are cum sa fuga.
Daca ai ceva mai mult in punga.
super foarte bine fiscul vine iti ia ultima suta.
Lumea nu cauta alta ruta e muta.
Primeste ordine si executa.
Nu te ajuta esti doar un pion.
Pe tabla lor de sah nevazuta.

Refren (Andrei Vitan):
Unii se fac ca ploua.
Acum intr-o lume noua.
In loc sa mergi inainte dai inapoi.
Unii se fac ca ploua.
Acum intr-o lume noua.
Te gandesti doar la tine.
Nu si la noi.

Strofa 2 (Puya):
N-am voie sa fumez in bar.
Dar am voie sa imi rup masina pe strazile de cacat.
Toata lume e libera sa zica ce are in cap.
In acelasi timp nimeni sa nu fie suparat.
Nu vorbesc de femei ca sunt misogin.
Nu comentez de gay trebuie sa-i sustin.
Iubesc animalele nu intervin.
chiar daca mai manca un copil ce chin.
ce dor ce jale imi dau singur palme ca situatia asta n-are.
Iesire si in mine nu-i bine arde o flacara.

Refren (Andrei Vitan):
Unii se fac ca ploua.
Acum intr-o lume noua.
In loc sa mergi inainte dai inapoi.
Unii se fac ca ploua.
Acum intr-o lume noua.
Te gandesti doar la tine.
Nu si la noi.

Strofa 3 (Puya):
Nu ti se pare ciudat no.
Ce azi e super nou mine e de cacat rau.
Totul ii perisabil zau.
De aia acum avem mall-uri pana si in ghetou.
Iti trebuie alta masina alt telefon.
Alte toale altele si altele din nou.
Toata lumea tipa ca viata e scurta.
Dar se grabeste zi de zi catre locul de munca.
Copii raman cu straini parintii cu vecini.
acum nici nu mai e cool sa te inchini.
pana si lumea trebuie sa fie noua.
dar toti sa fac ca ploua.
toti sa fac ca ploua.

Refren (Andrei Vitan):
Unii se fac ca ploua.
Acum intr-o lume noua.
In loc sa mergi inainte dai inapoi.
Unii se fac ca ploua.
Acum intr-o lume noua.
Te gandesti doar la tine.
Nu si la noi

Trimiteți un comentariu