Puya - Du-te Vino (cu Ligia si Vescan) - (Versuri)

Versuri

Puya - Du-te Vino (cu Ligia si Vescan) - (Versuri)
Puya - Du-te Vino (Videoclip oficial) - (cu Vescan si Ligia)
Puya - Du-te Vino (cu Ligia si Vescan) - (Video Teaser)

Strofa 1 (Puya):
Ba ne certam, ba ne-mpacam...
E-un du-te vino, vino iubi hai sa ne separam!
Ba ne iubim, ba ne-njuram,
Copiii se uita la noi, hai sa terminam!
Acelasi film ruleaza iar,
Scandal dupa scandal,
Nimeni n-are curaj sa puna stop,
E in zadar!
Ba plec io, ba tu, ba eu cu alta,
Ba tu cu altu, asta ne-a fost soarta...
Nepotrivire de caracter, ce sa mai sper?!
Dupa 10 ani impreuna e cam la fel...
Acelasi dans fara balans,
Nici macar vacantele nu mai au haz!

Refren (Ligia):
Du-te, vino
Du-te, vino
Du-te, vino

Du-te, du-te vino
Du-te, du-te vino
Du-te, du-te vino

Strofa 2 (Vescan):
De parca n-am probleme,
Nu stiam ce mai lipseste,
Dupa o zi grea sa-mi zici tu ce te nemultumeste...
Care cat iubeste printre datorii si rate,
Care cat mai poate pana ne sufoca toate...
Du-te, du-te nu te opresc ca altadata,
Ca nu mai pot sa vad actorie prost jucata.
Du-te, du-te da' te rog sa ramai plecata,
Eu zic sa te mai intorci ...niciodata!
M-am saturat s-aud liniste la masa
Si-am ajuns sa-mi fie dor de tine cu tine prin casa...
Si vrei cuvinte mari, sa te port mereu in gand
Ca cica altfel pleci, dar cand te tii de cuvant?

Refren (Ligia):
Du-te, vino
Du-te, vino
Du-te, vino

Du-te, du-te vino
Du-te, du-te vino
Du-te, du-te vino

Ce-i in capul tau?!
Ti-am oferit absolut tot...
Ce-i in capul tau?!
Mai mult de-atat chiar nu mai pot...

Du-te, vino
Du-te, vino
Du-te, vino

Du-te, du-te vino

Trimiteți un comentariu

libris.ro carturesti.ro evomag.ro