NELI - GREU (Versuri)

Versuri

NELI - GREU (Versuri)
NELI - GREU (Piesa Oficiala)

Ce-ti pasa tie ca mi-e greu
Nu e ca si cum as exista numai eu
As vrea sa ne fie bine dar nu e mereu
Si tot ce mi-a ramas e un monolog cu Dumnezeu

Unu', doi, trei, patru, cinci tovarasi de-ai mei
Mi-ar spune sa nu cant asa ca n-o sa facem lei
Se spune ca in viata-i mult mai bine sa faci ce vrei
As mai fi prietenii daca nu as face ce zic ei
Lasa-ma sa fiu asa cum cred, cum simt ca pot
Sa fac ce vreau cu viata mea
Sa nu stau toata ziua degeaba iti plangi de mila treaba ta
Ti-ai dori sa fii cumva, cel ce-ti da dreptate cand in realitate
Tu nu faci nimic decat sa zaci si sa-ti ceri parte
Cauti libertate dar imparti rautate
Nu-ti place viata dar iti place Hip-Hop-ul
Ai vrea si tu da' nu le ai cu cantatu'
Cunosc oameni cu puteri ce stau ascunsi
in fata unui computer si la ei ma refer
Sunt tovarasii mei si la ei ma refer atunci cand le cant pe refren

Ce-ti pasa tie ca mi-e greu
Nu e ca si cum as exista numai eu
As vrea sa ne fie bine dar nu e mereu
Si tot ce mi-a ramas e un molog cu Dumnezeu

Poate daca imi pasa nu e chiar asa normal
Daca n-ai crezut in mine te rog nu te intoarce
Intr-o lume unde visele-s ultimul hal
Si doar razboi-ul cel ce poate sa mai aduca pace
Lasa-ma sa fiu ce vreau sa fiu
Nu-mi spuna ca nu pot sa scriu
Nu-mi spuna ca am visat prea mult, si ca sa am e prea tarziu
De fapt nu e nimic cu ai crezut tu, cica vine sfarsitu'
Oare tu intelegi si tu
Si nu vreau, si nu cred, si nu pot, si nu pierd
Nu va las, nu mai am vre-o speranta ca pot sa castig
In fata mea spui ca-mi aperi spatele
Iar cant pleci departe, aproapele-si inchide pleoapele
Nu pot sa dorm, am devenit matinal
Si toate gandurile astea rele se pare ca m-atin iar
As vorbi cu cineva dar toti au ochelari de cal
Oricum singurul meu prieten este animal

Ce-ti pasa tie ca mi-e greu
Nu e ca si cum as exista numai eu
As vrea sa ne fie bine dar nu e mereu
Si tot ce mi-a ramas e un molog cu Dumnezeu

Trimiteți un comentariu