Betty Stoian - Semne (Versuri)

Versuri

Betty Stoian - Semne (Versuri)
Betty Stoian - Semne (Single Oficial)

Strofa 1:
Gandesc a scrie lacrimi pe hartie o dai dai dai dai
Ochii din sufletul lui vad ce tu nu imi dai
Sigur stii ca el ma vindeca de tine
Sigur asta imi spun eu
E sfarsitul dansez in brate straine
Dar dansez in pasii mei

Refren:
Semne semne
Lasi in privirea mea semne
Semne semne
De tine iubirea se teme

Strofa 2:
Batem pasul pe loc
Intr-un vals ce da inimi foc (foc foc foc)
Ce avem in comun
Tu arunci dragostea eu adun
Sigur stii ca el ma vindeca de tine
Sigur asta imi spun eu
E sfarsitul dansez in brate straine
Dar dansez in pasii mei

Refren:
Semne semne
Lasi in privirea mea semne
Semne semne
De tine iubirea se teme

Strofa 3:
Nu incerca sa te scuzi
Deja ochii sunt uzi
Ascunsa sub patura mea
M-ai rascolit inima
Ai pus plastic in ea
Acum sunt altcineva

Refren:
Semne semne
Lasi in privirea mea semne
Semne semne
De tine iubirea se teme

Trimiteți un comentariu