Anthony - Mai stai (Versuri)

Versuri

Anthony - Mai stai (Versuri)
Anthony - Mai stai (Videoclip Oficial)

Buna, ce mai faci, mi-ai scris
Ti-am raspuns, foarte bine, dar putin cam prins
M-ai intrebat dac-as vrea sa iesim
Sa ne plimbam si poate sa vedem un film

Nu stiu ce sa-ti scriu, o las pe mai tarziu
Tu deja regreti si spui ce pacat
Dar nu te-ai prins ca sunt doar ocupat

Mai stai putin, sa stii ca vin
Nu pleca, vin dupa inima ta

Buna, ce mai faci, ti-am scris
Tot mai des ne vedem dar numai in vis
Si zambesti cand te sarut din senin
Oare ce sa fac, langa mine sa te tin

Nu stii cum sa-mi spui, acum esti doar a lui
Mi-as dori sa cred ca nu-i adevarat
Dar locul in inima ta e ocupat

Mai stai putin, sa stii ca vin
Nu pleca, vin dupa inima ta

Cat de simplu ar fi fost sa-ti spun ceva
Cat de mult mi-as dori sa mai stai
Poate o sa intelegi ce-i in inima mea
Si n-o sa mai vrei sa pleci..

Mai stai putin, sa stii ca vin
Nu pleca, vin dupa inima ta
Mai stai putin, sa stii ca vin
Nu pleca, vin dupa inima ta
Mai stai putin

Trimiteți un comentariu