Sisu Tudor - Viziune stradala cu Stres (Versuri)

Versuri

Sisu Tudor - Viziune stradala cu Stres (Versuri)
Sisu Tudor - Viziune stradala cu Stres (Piesa Oficiala)

Strofa 1 (Sisu Tudor):
Vad lumea ca p-un bulevard plin de semne
Pe care trebuie sa le citesc din timp ca sa am vreme
Sa gasesc raspunsuri la-ntrebari, solutii la probleme
Sunt satul de atitudini solemne
Vreau sa vad putina caldura, ma vere
Si nu-i neaparat sa fie mare placere
Si vremurile grele au rosturi in ele
Si rosturile toate imbina castele
Pune-ti o dorinta si o sa-ti fac viata de miere
Poti sa ma musti ca pe mere
N-accept alte urme pe piele
Poate doar tatuajele mele
Si ele-s desene,
Povesti despre vanatori de balene
Nu e Manville, e un baiat din cartiere
Dar toata lumea simte aceeasi durere
Stam cu zambetul pe fata ca tinem cont de maniere
Punem intre noi multe bariere
Necesitatea a ingropat multe cariere
Multe genii zac ingropate-n iele
Da-mi un tarnacop sa dezgrop o avere
Si-o expun in Sujet ca o comoara-n muzee!.

Strofa 2 (Stres):
Vad lumea ca un orb, adica mai mult o simt
Ca-mi trebuie sentimente ca sa ma ghideze-n labirint
Cand eu-s Tezeu, si Minotauru-s tot eu, cum sa-l inving?
Tre' sa-nvat sa-l controlez, si sper sa fie destul timp!
In fiecare seara, cand ma-ntind
Caut ce tre' sa schimb
Inima-i busola care-mi spune spre ce tre' sa tind
Sa vad un sens in toi ce-ating
Ca fara sens am fi nimic
Si n-o sa mori linistit
Pana nu recunosti ca esti mic
O caramida dintr-un zid
Pe care dragostea-l ridica
Dar e foarte gaurit
De mandrie si de frica
Si cu toate astea nu pica
Fiindca e bine zidit
Din adevar, ca doar asta rezista pan' la sfarsit!
Restu' se pierd usor in timp si sunt uitate
Doar ca zidu' nostru s-a marit, si-o sa devina cetate
Viata asta-i doar o parte.
Un capitol dintr-o carte
Pe care-l citim grabiti si-apoi trecem mai departe!

Trimiteți un comentariu

libris.ro carturesti.ro evomag.ro