Free Deejays - Vara la mare (Versuri)

Versuri

Free Deejays - Vara la mare (Versuri)
Free Deejays - Vara la mare (Piesa Oficiala)

Hai la la la Costinesti
Hai la la la Costinesti
Hai la Costinesti
Vara s-o traiesti

Eu vara la mare
Ma mut sub soare
Si-o sa ma arda iar
Chiar si la buzunar

Eu vara la mare
Ma mut sub soare
Si-o sa ma arda iar
Chiar si la buzunar

Pe autostrada bara la bara
Spre mare se indreapta o juma` de tara
E coada la taxa deschide-ti portile
E arsita afara asfaltul imi arde rotile
Nu ma grabesc sa caut cazare
Stau linistit ca nisipul e moale
Deschid o bere apar fetele
Cand vin si prietenii le sar capacele

Mergi rece sa ti racoresti
Di la caldura simti ca ti topesti
Daca incepi nu te mai opresti
Da da da e bine bine

Fara fite in Costinesti
E mai bine ca in Bucuresti
Noptile sunt ca in povesti
Da da da e bine bine

Eu vara la mare
Ma mut sub soare
Si-o sa ma arda iar
Chiar si la buzunar

Eu vara la mare
Ma mut sub soare
Si-o sa ma arda iar
Chiar si la buzunar

Hai la la la Costinesti
Hai la la la Costinesti
Hai la Costinesti
Vara s-o traiesti

Hai la la la Costinesti
Hai la la la Costinesti
Hai la Costinesti
Vara s-o traiesti

Cat vezi cu ochii e plin de terase
Sa tot privesti la fetele frumoase
Din boxa se anunta mare petrecere
E clar ca se lasa cu super distractie

Sirene la plimbare apar seara pe mal
Soarele dispare si mai umplu un pahar
Vin valuri spre plaja dar le dau cu flit
Noaptea abia incepe ne vedem la rasarit

Mergi rece sa ti racoresti
Di la caldura simti ca ti topesti
Daca incepi nu te mai opresti
Da da da e bine bine

Fara fite in Costinesti
E mai bine ca in Bucuresti
Noptile sunt ca in povesti
Da da da e bine bine

Eu vara la mare
Ma mut sub soare
Si-o sa ma arda iar
Chiar si la buzunar

Eu vara la mare
Ma mut sub soare
Si-o sa ma arda iar
Chiar si la buzunar

Eu vara la mare
Ma mut sub soare
Si-o sa ma arda iar
Chiar si la buzunar

Eu vara la mare
Ma mut sub soare
Si-o sa ma arda iar
Chiar si la buzunar

Trimiteți un comentariu

libris.ro carturesti.ro evomag.ro