Chimie - Cascada (Versuri)

Versuri

Chimie - Cascada (Versuri)
Chimie - Cascada (Videoclip Oficial)

Da, cu trenu cu nevasta-mea
Banii la poseta
Cine-i la guseta
Banii la soseta la coperta
Banii la mocheta
Bani in baie la toaleta
Miroase-a battle
Eu, nu-mi pune mie eticheta
Iubita mea nu vrea sa faca poze, e reticenta
Ok, fac o oferta
Mana pe fundulet si fac o fenta lenta
Frati prin italia, mana pe talia
Vezi ca am fani in australia, antalya
Oamenii, ei mi-au dat medalia
Ma iubesc si ii iubesc, stilu piranha
In industrie, 2 20
Experimentez din anii '90
Intrigue, microfonu vintage
Mami, spune ma iubesti?
Esti gata sa te implici?

Cu trupuri albe si cu par intunecat
Cu gaturi negre ce canta minunat
Fetele canta, ochii lor lucesc
Le tremura buzele si plutesc

Cu trupuri albe si cu par intunecat
Cu gaturi negre ce canta minunat
Fetele canta, ochii lor lucesc
Le tremura buzele si plutesc

Ma leagana-n vant
Asemeni unei ape tulburi, apei sunt
Cu zgomot de cascada, ravasita-n zapada

Ma leagana-n vant
Asemeni unei ape tulburi, apei sunt
Cu zgomot de cascada, ravasita-n zapada

Palma la fundu gol, e rasa la pasa
Pisica de rasa, frumoasa ca ma-sa
Ok, mereu aproape de mine, clasic
Tine spatele lu fratele
Da, desteapta si merge la scoala
Cand misca din solduri ma scoate din boala
Nu e o gluma deci baga de seama
Cand o vezi esti mama mama mama mama ce mama.. da
Fesele ca laptele, coapsele superbe
Ne pierdem printre perne, nimeni nu ne vede
Esti cel mai bun prieten pe care l-am avut
Foarte sincer pentru ca muzica
Are consecinte, un ten deschis
Ochii verzi paru saten deschis
Ceva de nedescris
Ceva ce n-am mai intalnit
Si te-am vazut
Si te-am atins
Si ne-am lipit la infinit

Cu trupuri albe si cu par intunecat
Cu gaturi negre ce canta minunat
Fetele canta, ochii lor lucesc
Le tremura buzele si plutesc

Cu trupuri albe si cu par intunecat
Cu gaturi negre ce canta minunat
Fetele canta, ochii lor lucesc
Le tremura buzele si plutesc

Ma leagana-n vant
Asemeni unei ape tulburi, apei sunt
Cu zgomot de cascada, ravasita-n zapada

Ma leagana-n vant
Asemeni unei ape tulburi, apei sunt
Cu zgomot de cascada, ravasita-n zapada

Trimiteți un comentariu

libris.ro carturesti.ro evomag.ro