Peter Pop feat Lora - Singuri in doi (Versuri)

Versuri

Peter Pop feat Lora - Singuri in doi (Versuri)
Peter Pop feat Lora - Singuri in doi (Videoclip Oficial)
Peter Pop feat Lora - Singuri in doi (Video Teaser)

E prea rece acum in pat
Ne evitam si abia vorbim
Nu stiu cum, dar ne-am schimbat
Am ajuns ca doi straini

Aici sunt doar ziduri
Aici sunt doar nori
Cine-s astia doi
Ca nu suntem noi

Haide s-o terminam
De ce mai stricam
Ca nu gasim deloc ce cautam
Hai s-o terminam
Nu vreau nimic de la tine

E tot mai greu
E ploaie mereu
Ca nu mai vezi soare-n zambetul meu

E tot mai greu
Gata, eu plec, nu ma tine
Inchide usa dupa mine

Vreau sa stii c-am incercat
Dar n-avem cum sa reusim
Nu stim ce s-a intamplat
Dar n-are rost sa ne mintim

Aici sunt doar ziduri
Aici sunt doar nori
Cine-s astia doi
Ca nu suntem noi

Haide s-o terminam
De ce mai stricam
Ca nu gasim deloc ce cautam
Hai s-o terminam
Nu vreau nimic de la tine

E tot mai greu
E ploaie mereu
Ca nu mai vezi soare-n zambetul meu

E tot mai greu
Gata, eu plec, nu ma tine
Inchide usa dupa mine

De ce astepti sa-mi treaca
Ma doare, si ce daca
Ti-am dat tot ce-am avut
Dar tu ai inima de piatra

M-am saturat s-aud de atatea ori aceeasi placa
E si mai rea durerea cand incepe sa iti placa
Si, tot ce dai in schimb, se intoarce inapoi
Mai bine sa fim singuri, decat singuri in doi

Si totu’ in jurul meu imi spune pleaca, pleca
Ce spunem si gandim nu se mai leaga

Haide s-o terminam
De ce mai stricam
Ca nu gasim deloc ce cautam
Hai s-o terminam
Nu vreau nimic de la tine

E tot mai greu
E ploaie mereu
Ca nu mai vezi soare-n zambetul meu

E tot mai greu
Gata, eu plec, nu ma tine
Inchide usa dupa mine

Trimiteți un comentariu

libris.ro carturesti.ro evomag.ro