Marius Marin - O harta cu inima ta (Versuri)

Versuri

Marius Marin - O harta cu inima ta (Versuri)
Marius Marin - O harta cu inima ta (Lyric Video)

Strofa 1:
Cand esti langa mine, simt ca totul e al meu
Sper sa fii si maine, aici e locul tau
Suntem impreuna, la bine si la rau
Tu esti a mea, eu sunt al tau

Iubirea-i melodie, hai s-o punem pe repeat
Fiecare zi sa fie ziua-n care ne-am gasit
Stiu sa iti citesc pe buze, nu mai e nimic de-ascuns
Si vreau sa fiu tot ce ai vrut

Refren:
As vrea o harta cu inima ta
O harta sa ma duca la ea, pana la ea
Si-acum sigur sunt pe drumul cel bun
Stiu ca tot la tine ajung, la tine ajung
OH-OH, OH-OH o harta cu inima ta
OH-OH, OH-OH o harta cu inima ta

Strofa 2:
Cand ma tii de mana, parca timpul s-a oprit
Simt c-a trect o luna, de fapt abia ne-am intalnit
Suntem doar noi doi in lume, exact atat cat trebuia
Eu sunt al tau tu esti a mea

Cand nu sunt langa tine, cand uit de unde plec si vin
Departe de mine pe harta pare mai putin
Dar nu uit de unde plec si unde trebuie sa ma opresc
Mereu am fost un calator

Refren:
As vrea o harta cu inima ta
O harta sa ma duca la ea, pana la ea
Si-acum sigur sunt pe drumul cel bun
Stiu ca tot la tine ajung, la tine ajung

Coda:
O harta cu tine, sa te-aduca la mine
O harta cu tine, sa te-aduca la mine,sa te-aduca la mine
O harta cu tine, sa te-aduca la mine
O harta cu tine, sa te-aduca la mine,sa te-aduca la mine

Trimiteți un comentariu