EUFONIC - Recrutare cu Stripes (Versuri)

Versuri

EUFONIC - Recrutare cu Stripes (Versuri)
EUFONIC - Recrutare cu Stripes (Official Audio) - (Prod. Doru Beats)

Strofa 1 (EUFONIC):
Aaaa...
2015, man, azi chiar le vezi pe toate,
Tari bombardate sau supravegheate,
Razboaie inventate, cu tancuri blindate,
Popoare decimate, pentru eternitate,
Oamenii-s in dotare, superputeri dotate,
Le macina incet
Inainte de a fi stocate.
Minti teleghitate, de schimburi de date.
Vor sa la bage cipuri in identitate,
Fara pic de credibilitate
In mandate.
Ati ingropat natii programate-n date.
Poti sa-i zici cum vrei, eu ii spun realitate.
Tu poti sa faci ce vrei,
Eu mor pentru libertate.
Deschideti microfoanele,
E timpul Pandori,
Tulburat ca linistea noptii,
Cand cunoaste zorii.
Sunt tulburat ca lupii ce ataca vanatorii.
Ca ma-ndrept spre viitor
Cu referinte derizorii.
Tabloul asta murdar
E tot ce-ati strans in timp.
Aici tre' sa stii momentu'
Cand sa dispari rapid.
Asta-i tot ce vad, si tot ce am inteles.
Stii ca acele de ceas
Merg numai intr-un sens.

Refren (Stripes):
Esti roman? Hai cu noi (hai cu noi...)
Un soldat e puternic,
Gandeste-te ce pot sa faca doi.
Esti pagan? Jos cu voi (jos cu voi...)
Sar scantei in razboi,
Ai... mei sunt numai seminte de soi.

Esti roman? Hai cu noi (hai cu noi...)
Un soldat e puternic,
Gandeste-te ce pot sa faca doi.
Esti pagan? Jos cu voi (jos cu voi...)
Sar scantei in razboi,
Ai... mei sunt numai seminte de soi.

Strofa 2 (Stripes):
N-am fost genu' s-accept orice gest... ROMANIA.
Pamant regesc, evident, nu gresesc.
Si detest cand multi te fura cu un zambet cald,
Si te-njura, nici macar pe plac nu-ti fac.
Ma prefac ca nu stiu prea multe,
Insa nu tac.
Dar te vad cum te minti de unu' singur, de fapt.
Prea putini au valori,
Intradevar vanatori,
Vad actori, jucand pur si simplu
Prost rolul lor.
Nu cobor la nivelul lor,
Si daca ma dor toate ranile, pentru ca
Pun pe ele clor.
Ca ei vor, sa te vada
Bine-mersi in tramvai
Fara bani, sa te vaiti,
Ca nu esti Rege Mihai.
Deci... daca stai in banca ta, si esti las,
Vrei sa schimbi lumea?
In primul rand fa-ti curaj.
Ca sa te schimbi pe tine, ca...
Restul vin de la sine, ba.
Cand faci bine, ranile se vindeca.
Simte-ma... vocea mea pe beat e deliciu,
Am un ficiu... si asta presupune sacrificiu.
Cum nici-un... pas in fata nu e degeaba,
Scot briciul, prima taietura-i din oficiu.

Refren (Stripes):
Esti roman? Hai cu noi (hai cu noi...)
Un soldat e puternic,
Gandeste-te ce pot sa faca doi.
Esti pagan? Jos cu voi (jos cu voi...)
Sar scantei in razboi,
Ai... mei sunt numai seminte de soi.

Esti roman? Hai cu noi (hai cu noi...)
Un soldat e puternic,
Gandeste-te ce pot sa faca doi.
Esti pagan? Jos cu voi (jos cu voi...)
Sar scantei in razboi,
Ai... mei sunt numai seminte de soi.

Trimiteți un comentariu

libris.ro carturesti.ro evomag.ro