AbSsent - Am plecat (Versuri)

Versuri

AbSsent - Am plecat (Versuri)
AbSsent - Am plecat (Videoclip Oficial)

Gata, am plecat, imi duc orice gand departe
Stiu sigur ca orice vis candva devine realitate.
Am tot ce-mi trebuie si ma duc tare de tot,
Nu mai opresc in niciun port, nu mai fac niciun efort
Ii am pe-ai mei cu mine o sa-i tin cat mai aproape
Simt nevoia sa vorbim acum despre toti si toate,
Despre tot ce se poate planuri,ganduri de bine,
Despre faima, fericire, bani, implicit de mine
C-au trecut niste ani in care-am trait multe
Probleme cu bani, lasa-le c-astea-au fost cu sute
Mi-e dor de-ai mei, de casa, tovarasi si rude,
De oras, de plimbari spontane, Bucale-munte
Mama, tata stati linistiti sunt bine
Recunosc, am stat ceva timp doar cu mine.
Mi-am luat avant bine ca va am pe voi in spate,
D-aia am atata incredere sa ma duc tot mai departe!

Refren:
Si-am zis ca plec, da stii, nu de acasa
O sa fie bine,restu nu mai conteaza
Imi tot repet in cap aceeasi fraza
Indiferent de vreme, tre' sa vezi partea frumoasa!

Si-am zis ca plec, unde vad cu ochii nene,
Adio facultate si adio trezit devreme.
Am pierdut destul timp, testu l-am trecut fin,
Restu mi-au taiat filmu ca flexu (ba ce cretini!)
Pun tot ce am de-o parte numai sa fie bine,
Griji, nevoi si restu si le iau pe toate cu mine
Iubita, draga,baby zi-mi cum vrei sa-ti spun
O sa-mi fie dor de noi, asta e, eu plec acum!
Am de croit un drum, la final tre' sa-mi iasa
De fapt asta-i motivu pentru care-am plecat d-acasa
Mintea mea-i varza, sufletu-i inca rece
Asta e n-am ce sa fac, las ca cica totu trece
Depresii,tigari, cafele, discutii aberante
Nu ma opresc aici, stii, tre sa vad mai departe
Sa-mi vad de treaba poate, toate vin si pleaca
Tre sa profit de orice, ca nu se stie niciodata!

Refren:
Si-am zis ca plec, da stii, nu de acasa
O sa fie bine,restu nu mai conteaza
Imi tot repet in cap aceeasi fraza
Indiferent de vreme, tre' sa vezi partea frumoasa!

Trimiteți un comentariu