Lore - Zambetul (Feat SssfinxxX) - (Versuri)

Versuri

Lore - Zambetul (Feat SssfinxxX) - (Versuri)
Lore - Zambetul (Feat SssfinxxX) - (Official Audio)

Ee ee na na na na ee ee
Na na na eh eh ehh ee eh
Na na na na na na
Ador zambetul tau si-mi este tare greu când nu sunt cu tine..
Vad in privirea ta, il ai pe 'vino-n-coa', hai mai aproape de mine

(x2):
Tuu, tu mi-ai furat zambetul da, da
tu, tu tu, mi-ai furat zambetul na, na

Mereu privirea mea se lupta cu a ta şi iese nebunie
Un dans nebun in doi, in tot acest razboi
Sufletul tau ma stiee..
Hey baiete, vino-n-coace, stai un pic, sti ce zic
Ohh, sti ce zic, ohh sti.. fericirea mea nu e la plic
sti ce zic.. ohh sti ce zic

Zambetul tau mi se pare ultima fita
ca un ultim gram, din ultima foita
Indiferent de vreme, chiar daca e furtuna
ridicam soarele pe cer cat timp suntem impreuna
Imi plac ochii tai chiar mai ales cand zambesti
N-am nevoie de cuvinte sa stiu ca ma iubesti
Vocea ta ma mangaie pe suflet
Pentru tine bate inima asta in piept

(x2):
Tuu, tu mi-ai furat zambetul da, da
tu, tu tu, mi-ai furat zambetul na, na

Trimiteți un comentariu