Satra B.E.N.Z. - FCVPLM feat. Nane (Versuri)

Versuri

Satra B.E.N.Z. - FCVPLM feat. Nane (Versuri)
Satra B.E.N.Z. - O.$.O.D. II (2) - (Album)
Satra B.E.N.Z. - FCVPLM feat. Nane (Piesa Oficiala)

Refren (Nane):
Fac ce vrea p**a mea
Știe și târfa ta

Bridge (Nane):
Fac doar ce vreau și când am chef
Fac doar ce vreau fiindcă n-am șef
Fac doar ce vreau și când am chef
Fac doar ce vreau fiindcă n-am șef
N-am șef, n-am șef și
Fac ce vrea p**a mea

Strofa 1 (Super ED):
Fac ce vrea p**a mea, da' nu fac o p**ă în p**ă mea
Fac totul p**dă, în p**a mea, p**da țigăncii în p**a mea
Am fost pe acolo, în p**a mea, ca Mafia, în p**a mea
Și dincolo în p**a mea, cu Șatra sau solo, în p**a mea
Am filmat câte vrei, în p**a mea
Și eu n-aveam ce mânca, în p**a mea
Și rădeam hahaha ca ăia a lui Smiley, în p**a mea
Când mă uitam în ochii lui fi-mea
Și-i ating gura și lacrimi curgea din gene pline
Și ziceam și trăgeam c-o să fie bine
Să stau cu p**a mea bine înfipt
Că fac doar ce vrea p**a mea infinit

Strofa 2 (Keed):
Ah, aur la gât, ah, aur la mână
Suflet de aur, aur în și la gură
Vorbesc de ce predic, nu de metale
Adevărul meu, vezi-ți de minciunile tale
Flo-flori buchete, 39 petale
Veșnic povestești imaginare
Mu-multe grame, mulți bani, multe fane
Trompete babane, eu nu bag penale
I-inimi curate băgate-n spitale
Murdare, conduse de foame cu boli mintale
Asta-i lumea voastră și d-aia
Eu fac tot ce vrea p**a mea
Anarhie mă piș pe democrație
M**e societate, animale fară chimie
Că angajat, la stomac, mi-a picat greu
Că d-aia în prezent n-am sef și sunt seful meu

Refren (Nane):
Fac ce vrea p**a mea
Știe și târfa ta

Bridge (Nane):
Fac doar ce vreau și când am chef
Fac doar ce vreau fiindcă n-am șef
Fac doar ce vreau și când am chef
Fac doar ce vreau fiindcă n-am șef
N-am șef, n-am șef și
Fac ce vrea p**a mea

Strofa 3 (NOSFE):
Am dumele în telefon, dacă pierd telefonul am iCloud
Adică am backup în tot ce fac
Uneori track, uneori tac, uneori trag
Uneori îmi doresc să dispar, uneori îmi doresc să dispar
Uneori îmi doresc să dispar, uneori îmi doresc să dispar
Uneori mă iau în gura și cu p**da
Uneori îmi bag p**a și-i ling p**da
Uneori mă piș pe proști și le iau p**da
Uneori cam mă lovesc și îmi fac pista
Uneori am făcut rele, mi-a părut rău
Uneori am făcut bune, tot mi-a fost rău
Uneori am fost pe bune și n-a fost rău
Uneori am făcut sume și alte ori nu
Dar mereu fac ce vrea p**a mea, în morții mă-tii

Strofa 4 (Nane):
Sunt născut în zodia Nane și am ascendentu-n milioane
Milioane de view-uri, milioane de lei
Milioane de g-uri pentru frații mei
Într-o parte ca turnul din Pisa
Mai zâmbareț ca Mona Lisa
Hatere ți-o arzi cam trist, da'
E praf pe cardul tău Visa
Direct din Sud-Estul fierbinte
Un golan mi-a fost părinte
Stau și combin la cuvinte
Soto și DIICOT-ul mă simte
Garda vrea, da' nu mă prinde
Că sunt băiețaș cuminte
C-am clare șanse să mă toarne-n offside
Cu banii ăștia mai negrii ca-n Westside
Hai, să îmi cunoști stilul de trai
Ca un porumbel prin cartier cu ciocul pe mălai
Și-o ard high, mai high ca Maxi-n parapantă
În țara minunilor unde Alice e-o bagaboantă
Stai geană pe mine, bro, cum

Refren (Nane):
Fac ce vrea p**a mea

Știe și târfa ta

Bridge (Nane):
Fac doar ce vreau și când am chef
Fac doar ce vreau fiindcă n-am șef
Fac doar ce vreau și când am chef
Fac doar ce vreau fiindcă n-am șef
N-am șef, n-am șef și
Fac ce vrea p**a mea

Trimiteți un comentariu

libris.ro carturesti.ro evomag.ro