Keri & Nimeni Altu' - Trece Viata (Versuri)

Versuri

Keri & Nimeni Altu' - Trece Viata (Versuri)
Keri & Nimeni Altu' - Franjuri (Album)
Keri & Nimeni Altu' - Trece Viata (Piesa Oficiala)

Intro:
Pam, pam, pam, pam
Detaşament, ascultă comanda la mine!
Mâinile sus pentru Paraziţii!

Strofa 1:
Sunt un beţiv nenorocit, cam plictisit
Mă văd acum prin ochii tăi fără să simt nimic, ha!
E tot Adi, iar ascultă Paraziţii
Iar bea bere şi fumează cu toţi tâmpiţii
Ce hal de motiv de bucurie
Ne distrăm ca într-un spital de psihiatrie
Prind viaţa ca pe-o glumă, toată lumea e nebună
Toţi trăim o glumă bună, toată lumea e legumă
Hopa, dă-te-aşa că trece viaţa
Unde suntem aici, vedeţi că vine dimineaţa
De 3 zile şi 3 nopţi nedormite
Mâinile sus cine e gata să vomite!

Refren:
O, iubito!
Cred că tot ca noi:
Copacii bătrâni
Acasă rămân
Zi-le, neică!
Ca nişte bunici,
Cu puii cei mici,
Şi în braţe-i leagănă
Până-i frunza galbănă.

Strofa 2:
Teleghidaţi, cu ochii roşii, zici că suntem nişte monştri
Vă trezim precum cocoşii, pe noi ne-njură toţi moşii
Fată dragă, cum să nu fi tristă
Când o plantă ce te face să râzi e interzisă
Uneori o ard aiurea sunt sălbatic ca pădurea
Brânză bună în burduf de câine-mi spune toată lumea
Sticla, splif, sunt extensii ale mâinilor mele
Când vorbesc mă simt incomplet fără ele
Sunt, neicanimeni cu puteri supranaturale
Cu îndemânare încă mai stau pe picioare
Numele meu de indian e "Cel ce fumează prea mult"
Dar la sfârşit o să mă bucur că n-am avut timp pierdut
Cântă!

Refren:
O, iubito!
Cred că tot ca noi:
Copacii bătrâni
Acasă rămân
Ca nişte bunici,
Cu puii cei mici,
Şi în braţe-i leagănă
Până-i frunza galbănă.

Outro:
Haha, astea-nseamnă că e beat. Numai când bea cântă atât de frumos. Priviţi! Vedeţi cum s-au
strâns în jurul lui oamenii? Aşa mai uită de nefericirea lor... muzica e tot atât de necesară
ca şi pâinea.

Trimiteți un comentariu