Keri & Nimeni Altu' - Filme feat. Dedey & Ghismo & Uncle San (Versuri)

Versuri

Keri & Nimeni Altu' - Filme feat. Dedey & Ghismo & Uncle San (Versuri)
Keri & Nimeni Altu' - Franjuri (Album)
Keri & Nimeni Altu' - Filme feat. Dedey & Ghismo & Uncle San (Piesa Oficiala)

Strofa 1 (Dedey):
Cade prima toba incep sa stau de vorba
Singur prin camera sotto e panica, plec in tromba
Retardat ca un cap de fonta
Teroristi in rap lanseaza o bomba
In cel mai mare hal de mizerabil trai traiesc
O ard asa de prost cu mine, zici ca ma pedepsesc
Nu dau un sfant ca n-am lant,nu te-ai prins? frant
Ard foi de joi si azi e miercuri sau probabil marti
Poarta-n casa, film de groaza tipete pe scara
Deschid usa, nu e nimeni, o lumina chioara
Pe jos sunt altii, agitati si se tot plimba
Ma tot intreb "da cine-s astia din oglinda?"
Filme bro mai multe ca pe hbo
De la o vreme nu mai cred ca mi le fac doar eo
Distors tot, de la o vreme vad cum se misca un bloc
Si-o planta ma tot in treaba ai un foc?
Aprinde-o!

Strofa 2 (Ghismo):
Deschid ochii, vad bufnite ce ma privesc
Cioburi pe jos, tre sa gandesc atent unde pasesc
Trag manusi pe maini in bloc operator si
nu-mi doresc doctori ce poarta masti
Imi spun c-o sa treiesc si apoi zambesc
Ca "in" ,mort,deja-vu ca wu-tang
Am tras un fum mai sus cu slam underdown sleng
Dupa ochelari,priatra-n soare ca piramida stec
Trag in sheriff oriunde ii iau steluta-n sex dupa star trek
E luna rosie a inceput sa urle lupul
Ma-m asezat cu ei la masa dedesubtul
E plin de serpi peste-un sicriu si inauntru
Mi-am impachetat mintea sa-mi dau de lucru
In episoade cu bauturi,cu trucuri
nu inteleg nimic din lucruri
Se tot freaca ingererii de mana mea
Senzatia din tesuturi
Imi dau pastile, bag si iarba
Nu ma scoti din filmul meu decat pe targa

Strofa 3 (Uncle San):
Si pot sa jur prieten bun, ca el nu stiu nici unul
Daca ma simte ca ma-ncrunt parca-l aud "hai sa mai facem unul"
La cat de gros e fumul nu ma vede plin de fumuri
Viciul meu e inger pazitor, mereu in urma vrea cand iau la picioare drumul
Un fel de umbra mea fara nici un fel de dubiu
Imi aminteste obsesiv ca pe strazi decoru-i sumbru
De aia ma tine inchis in casa contempland ca plumbul
Si avem povesti frumoase, le povestim cu peretii
Despre priviri taioase,nopti albe si depresii
Discutii gaunoase fara sens cu aroma de sensi
Cand traiesti in stres caineala ca Lessy
Care-i sensul vietii imi repet intruna
Cand afara-n strada iubirea si ura isi fac cu mana
Nu vrem soare cu colti, mai bine morti in post la adapost
Asteptam luna cat sa ne placa lumea

Trimiteți un comentariu

libris.ro carturesti.ro evomag.ro