Jianu - Vorbe feat. Mutu & Rek (Versuri)

Versuri

Jianu - Vorbe feat. Mutu & Rek (Versuri)
Jianu - Din Sudu' Fierbinte (Album)
Jianu - Vorbe feat. Mutu & Rek (Piesa Oficiala) - (Prod. Spectru)

Refren:
Bombe, bombe cad pe tobe tobe
Imi vad de mersu' meu
Voi scoateti vorbe, vorbe

Bombe, bombe cad pe tobe tobe
Imi vad de mersu' meu
Voi scoateti vorbe, vorbe

Bombe, bombe cad pe tobe tobe
Imi vad de mersu' meu
Voi scoateti vorbe, vorbe

Bombe, bombe cad pe tobe tobe
Imi vad de mersu' meu
Voi scoateti vorbe, vorbe

Strofa 1 (Jianu):
Da-ti cu muzica proasta-n teasta
Pana ajunge la tine-n casa
Punkistul asta ciudat cu creasta
Bag mana-n foc ca n-o sa te plictiseasca
Se acomodeaza-n orice zona
Fiindca are vrajeala pur olteneasca
Bum! Nu fii tampit
Si lasa punga asta ca sutele astea
Ma pregatesc a le bag in burta asta
Desi am 68 de kile tu retine
Ca nu exista top in underground
Care sa ma poata tine, ba
Vin cu flow lin ce-i tot odata o tornada
Si cand vin la tine pe strada
Tu treci pe partea cealalta
In caz ca nu stiai
Jianov are probleme la mansarda
Si-i place sa calce rapperi
Are pe talpa o gramada
D-aia de vorbesc mult
Fiindca n-au nimic de facut
Da' la show-uri cand vin
Stau cu capu-n pamant
Sa nu le bag mic-ul pe gat
Da, ai aflat vin din sud
Si obisnuiesc sa arunc in aer
Boxe si fraieri ce fac????
Cand dau play si aud cum

Refren:
Bombe, bombe cad pe tobe tobe
Imi vad de mersu' meu
Voi scoateti vorbe, vorbe

Bombe, bombe cad pe tobe tobe
Imi vad de mersu' meu
Voi scoateti vorbe, vorbe

Bombe, bombe cad pe tobe tobe
Imi vad de mersu' meu
Voi scoateti vorbe, vorbe

Bombe, bombe cad pe tobe tobe
Imi vad de mersu' meu
Voi scoateti vorbe, vorbe

Strofa 2 (Mutu):
Fraierii spun că Mutu' o arde aşa şi-aşa
Eu ignoram fraieri ca ei dintr-a şasea
Că n-am nevoie să m-aprobe ei sau cineva
Dacă voiam să le bag p***-n gură intra şi-aşa,
C-am başi aşa cum e nevoie să tremure celulita
Pe gagică-ta prin cluburi, strigă "Oltean clan", tâmpita!
Că-i place şi lui fii-ta, praf să-i vindec sinuzita
Ştiu că nu mă suporţi, probabil ţi-am belit iubita,
Că tu iubeşti bellita, ştiu, sunt jocuri de cuvinte
Sunt MC de când sugeai doar biberon, deci stai cuminte
Că nu depind de like-uri sau de publicitate
Dar tu te simţi vizat pe facebook când public citate,
Dar nu e despre tine frate, e notorietate
Eu vin din alte vremuri, alte lumi, am alte fapte la activ
Alt nivel comparativ cu tine şi cu ai tăi activi
Căci am decis de-acum să vă distrug definitiv!

Refren:
Bombe, bombe cad pe tobe tobe
Imi vad de mersu' meu
Voi scoateti vorbe, vorbe

Bombe, bombe cad pe tobe tobe
Imi vad de mersu' meu
Voi scoateti vorbe, vorbe

Bombe, bombe cad pe tobe tobe
Imi vad de mersu' meu
Voi scoateti vorbe, vorbe

Strofa 3 (Rek):
Bombe, bombe cad pe tobe, tobe
Tu eşti p***a proasta lansezi vorbe, vorbe
Nu ţi cont de norme
Las-o moale ombre
Fa pasul înapoi, bitch
C-ai intrat printre cobre
Când intru pe beat toţi răsar
Calc pe ei ca-n insectar
Da oare cine-i Olteanu tare cu flow de craiovita?
Tu pe beat eşti doar un???
Eu te rog sa stai departe, pe treaba ta şi să nu mai apari in boxa
N-ai priceput ţi-o zic din nou
Că pe beat-ul lui Spectru ţine o sută de mii de kile de flow
Oh, leaga-ti mana cu un carou
Că de acum mă auzi la ştou cu cel mai tare ecou
Stai departe m*********r ca sa nu ţi-o iei
Oltenii pe un beat???
Gandeste-te de doua ori pan' sa calci printre lei
Că acum e prea târziu şi deja alergi printre ei

Refren:
Bombe, bombe cad pe tobe tobe
Imi vad de mersu' meu
Voi scoateti vorbe, vorbe

Bombe, bombe cad pe tobe tobe
Imi vad de mersu' meu
Voi scoateti vorbe, vorbe

Bombe, bombe cad pe tobe tobe
Imi vad de mersu' meu
Voi scoateti vorbe, vorbe

Bombe, bombe cad pe tobe tobe
Imi vad de mersu' meu
Voi scoateti vorbe, vorbe

Trimiteți un comentariu

libris.ro carturesti.ro evomag.ro