Jianu - Liniste feat. Karie (Versuri)

Versuri

Jianu - Liniste feat. Karie (Versuri)
Jianu - Din Sudu' Fierbinte (Album)
Jianu - Liniste feat. Karie (Piesa Oficiala) - (Prod. Lino)

Strofa 1 (Jianu):
Când scriu mă liniștesc, de asta tot scriu, tot scriu și finisez
Mă gândesc, că poate-s puțin neînțeles
Da' atunci când pun pixul pe țintă, nimeresc
Și da, fără muzică eu cred că aș luao razna
De asta când nu scriu mă pierd
Da'-s ok, de la o vreme cu un caiet
Pe care îl văd mai fericit, că nu mai sunt dependent,
De chimicale, si de asta mai umplu un rând
Pot să râd , deși sunt cu imunitatea la pământ
Nu mă ascund, am crescut, adaptat pentru orice rău
Aproape de dușmani este și aproapele tău
Sunt atent,că aici mulți vor să te ardă
Da' am halit multă vrăjeală in timp ce tu stăteai prăjeală-n cadă
Lasă lumea să vadă ce se petrece in stradă
Și cum toți caută liniștea in această debandadă

Refren (Karie):
Unii cred că-s nebun,nu aud cuvintele pe care le spun
Unii cred că-s nebun,nu aud ce zic că sunt numai minciuni
Unii cred că-s nebun,nu aud cuvintele pe care le spun
Unii cred că-s nebun, merg singur pe drum
Da e liniște acum,li-liniște

Strofa 2 (Jianu):
Mă retrag in tobe grave și is nopți
În care nu închid un ochi
Când soarta trage la sorți
Se pare că-i știu pe toți dar nu cunosc pe niciunul
Vino cu mine, știu un piept în care să bați cu pumnul
Da-ți cer un lucru, lasă-mi liniștea-n decor
În timp ce mă descarc,in schimb ce să mai fac să scap ușor
Că nu mai văd nimic, aici e beznă totală
Și simt un frig ce incet înconjoară glezna mea goală
Tre' să rămân calm, tre' să rămân cald
Tre' să rămâi mut fiindcă altfel tre' să te ard
Tre' să bag la cap, tre' să trag la start
Și-am altă viziune de când nu mai umblu tot timpul spart
Seara mă plimb pe bulevard și simt un puls de cartier
Ce împarte ritmul faptelor ce le-am facut și azi, și ieri
Și poate o să le fac și mâine, ce viață de câine
Da-i mulțumesc lui Dumnezeu pentru acoperiș și pâine

Refren (Karie):
Unii cred că-s nebun,nu aud cuvintele pe care le spun
Unii cred că-s nebun,nu aud ce zic că sunt numai minciuni
Unii cred că-s nebun,nu aud cuvintele pe care le spun
Unii cred că-s nebun, merg singur pe drum
Da e liniște acum,li-liniște

(Ha) Mă bucur de realitate așa cum e ea
Alături de gălăgie vreau liniștea
(Yep Yep) Eu fac doar ce vreau eu,nu ce vrea lumea și dacă nu iți convine
Te-n p**a mea
(Sh-sh-sh liniste, Sh-sh-sh liniste, Sh-sh-sh liniste)

Trimiteți un comentariu

libris.ro carturesti.ro evomag.ro