Jianu - Frica, Foame, Frig (Versuri)

Versuri

Jianu - Frica, Foame, Frig (Versuri)
Jianu - Din Sudu' Fierbinte (Album)
Jianu - Frica, Foame, Frig (Piesa Oficiala) - (Prod. Johnny Dev)

Strofa 1:
O grămadă de puştani dintre betoane strigă,
Fiindcă îs uitaţi de ani murind de foame şi frică.
Acolo îi frig, bă. Şi da, unii se strică,
Dacă de mici sunt pasionaţi de sticlă...
Cică ar trebui să ştii că... nu e caterincă,
Da' tu ai ţeasta varză şi ai vrea să ardem una mică,
Da' nu am timp, bă. Am altele pe cap...
Păcate ce rup spatele, parcă ar fi haltere defapt!
Defapt am ştiut tot timpu' că e greu...
Da' fratele meu, mă ia groaza mereu,
Şi am tupeu să iau în peleu orice fel de lacheu,
Ce-mi zice că-i greu da-şi plimbă găoaza-n M. L-u!
D-aia nu cred ce-i pe T. V...
Niciodată n-o să-mi pese de... P. N. L. sau P. S. D.
Totusi, sper să se asculte piesele
Tututor celor ce le-am dat-o pe neve!

Refren:
Frica, nu mai simte foamea,
Foamea, nu mai simte frig,
Frigul, mi-a intrat în oase,
M-a călit încă de mic!
Frica, n-o mai simt de foame,
Foamea, n-o mai simt de frig,
Frigul, mi-a intrat în oase,
M-a călit încă de mic!

Strofa 2:
Crescând în jungla de asfalt am învăţat, manierat...
Să-ţi zic "poftă bună" când mănânci căcat!
Sunt un fost drogat care pe unde a prins, te-a drogat,
Mulţumindu-ţi pentru timpul alocat...
Nu m-am blocat, defapt, m-ai exact, mi-am...
Dotat la cap până când am realizat că...
Vicile te fac chitros şi te-ntorc pe dos
Chiar atunci când ai senzaţia că totu-i roz!
Şi te întrebi de ce scriu trist,
Poate din cauza faptului că acest gri închis
Te duce la limita disperării
Şi te face să te aprinzi fix când tot îi stins!
Deci nu-mi veni să-mi vinzi mie în culise,
Nu mai vorbim de păreri.
Tu nu ai dreptul nici să ceri!
Totusi poţi să-ţi iei cam cât nu poţi să duci
Şi îs multe de rezolvat, unde p**a mea fugi?
Hă?

Refren:
Frica, n-o mai simt de foame,
Foamea, n-o mai simt de frig,
Frigul, mi-a intrat în oase,
M-a călit încă de mic!
Frica, n-o mai simt de foame,
Foamea, n-o mai simt de frig,
Frigul, mi-a intrat în oase,
M-a călit încă de mic!

Trimiteți un comentariu

libris.ro carturesti.ro evomag.ro