Jianu - Cunoastere feat. Dj MO (Versuri)

Versuri

Jianu - Cunoastere feat. Dj MO (Versuri)
Jianu - Din Sudu' Fierbinte (Album)
Jianu - Cunoastere feat. Dj MO (Piesa Oficiala) - (Prod. Serbanesku)

Strofa 1:
Am cunoscut multe stoluri, da o pasare
Mi a zis lasa-le c-ai ajuns o leguma ca mazare
Deaia am ales frazele ca ma incalzesc ca razele
Si ii incalzesc si pe altii atunci cand nu si gasesc casele
Da ca sa revin am consumat pana
C***u a pus frana da stiu ca n-o sa mor tanar
Acu' juma' de an ma anturam cu primii care
Zilnic trageau linii si bagau chimicale
De aia am ajuns sa ma doara n p***a de x si y
E plin de chitre, nu intelegi citeste printre
Aici ochi pe ochi, dinte pentru dinte
Si daca gresesti risti sa sari din incaltaminte
Deci atentie la cuvinte ba, ai grija pretutindeni
Ca orasu te cumpara da tot orasu te vinde
Atentie la cuvinte, ai grija pretutindeni caci cartieru de mananca desi strada nu te n ghite

Strofa 2:
Am cunoscut ceva modele, baieti cu caractere
Care, nu trag de fiare, trag sa rupa bariere
Da, tot printre modele se mai afla si catele
Care fac spume la gura ca nu-s pe c****e mele
Eu nu car pietroaie vere, eu imi duc crucea-n spate mandru
Voi zambi si cand voi stii ca o s-ajung intre patru scanduri
Ca la toti ne vine randu, da cat va tine pamantu'
Am sa umplu randuri si-am sa merg unde ma poarta gandu'
Am un frate care-a tras cot la cot cu toti vecinii
A tras pan' a ramas fara glas si sau f****t canini
Am doi frati care sau dus, undeva acolo sus
Da stiu ca au avut grija de mine oriunde m-am dus
In plus de toate, ii multumesc lui Dumnezeu
Ca mi-a dat rabdare, ambitie si mult tupeu
Credinta, onoare, vointa si peste toate
Un pix cu care-mi fac de cap fie ca-i zi sau noapte

Trimiteți un comentariu

libris.ro carturesti.ro evomag.ro