Dilimanjaro & Vladone - Jean Vladoiu (Versuri)

Versuri

Dilimanjaro & Vladone - Jean Vladoiu (Versuri)
Dilimanjaro & Vladone - Jean Vladoiu (Piesa Oficiala)

Strofa 1 (Dilimanjaro):
ia-ti gura de pe medicamente, bea un ceai
se contura altfel viata daca munceai
straluceai, acum ce-ai?
te-am vazut ieri prin oras, de ce te ascundeai?
Dilimanjaro..monstru ca Motaro pe instrumental
nu ti-e clar? pot sa fiu si poet dar si proletar
un bass gras, am tras, totu-i stas
ca-s pe treaba mea, in lumea mea ca Huxley sau Legolas
cand vreau pace, o caut pe Artemis
o tuica, un verde, un vis, viata fara permis
Lenny Williams pe fundal, mic dejun in pat
plus un gand necurat fara sa fiu repudiat
repu-i din start primu'...eu-mi descarc filmu'
orice bacili mi-ai da, stii ca sunt imun
acum zi-mi un exemplu concret
cu ce sa-mi hranesc pofta sa nu para suspect?
eu..am incercat, m-am dedicat, nu m-am stricat
intr-o zi mergeam pe drumul vietii, m-am impiedicat
am cazut in pacat, nu m-a scos nici dracu'
saracu', inca n-a invatat sa blatu'

Refren:
ai o problema? pac!
nu primesti un uppercut
da' primesti un mare cap
si-asta fiindca sunt de fapt
Jean Vladoiu

Strofa 2 (Vladone):
am 10 pe spate, da' atitudine de Vladoiu
noua nu ca ni se rupe p**a, ne tot creste coiu'
soiu' de mc fertili ce fac copii pe scena boyu'
sunt Vladon si Dili, n-o sa dispara ca si strigoiu'
Jean Vladoiu sau Jean-Michel Jarre
iau foc cand iti aud producatorul muzical
da la bajatu' de fata orice tip de bitan
nu la mc ce scriu 16 bune doar la tribunal
vamos a la playa!
gerontofil, te duci sa futi la Mamaia
sa nu-nceapa ploaia ca poate dispar ciupercile
si verdele-l combin cu berile pan'apar iara serile
blurate frate, iar ma clatin, baga niste Bloody Mary
pentru fete ca si Nely Furtado sunt Makiavelli
mijloacele sunt scuzate de-aia ridic degetele
pentru belele zilnice ce nu-mi fac mendrele
-s aerian ca Taromu', da' stii ca-mi place romu'
Vladon e jucator, isi ia acasa tot gazonu'
zi vin-o cu mine, hai aroma vietii gust-o
pe piese intru mai tare decat Vladoiu sau Gattuso

Trimiteți un comentariu

libris.ro carturesti.ro evomag.ro