Alex Airinei - La Usa Mea (Versuri)

Versuri

Alex Airinei - La Usa Mea (Versuri)
Alex Airinei - La Usa Mea (Piesa Oficiala)

Strofa 1:
Cand ma enervez ceva urat se-ntampla
Sunt treis'cinci de grad dar e vreme pentru gluga
Traiesc pentru moment, imi place sa ma distrez
Puteam sa fiu inchis dar acum beau si fumez
Nu e suta la suta, e pana la o mie
Asta e o curva si femeia lui o stie
Tot dadea DIN Gura ca politicianu ' Da' o
Jucat cazaciocu 'cand am ridicat trancanu'
Cu pistolu-n mana sunt mereu la indemana
Eu sunt Definitia la ma doare-n p * la
Ai facut onu teanc si te -ai ridicat un pic
Piżdele nu stiu ca banii sunt nimic
Am un pistol in videoclip dar nu in viata reala
Nu esti prost, stii ca sase sute te omoara
Nu ma grije vostra, nu conteaza ce creez
Tu nu ma iubesti si nu vrei sa vezi pe strazi

Refren:
DIICOT la usa mea, stau cu banii in saltea
E sase dimineata cu catuse la podea
DIICOT la usa mea, DIICOT la usa mea
E sase dimineata cu catuse la podea

DIICOT la usa mea, stau cu banii in saltea
E sase dimineata cu catuse la podea
DIICOT la usa mea, DIICOT la usa mea
E sase dimineata cu catuse la podea

Strofa 2:
Tu, si cu cine vii, o sa primesti cu totii
Mami, mami, mami .. mami, mami .. au venit mafiotii
Nu da de tine azi, o sa dau de tine maine
Sunt glontul de ingrijire arde, care intra si ramane
Nu e pentru tine, e viata de strada, las-o
Vreau sa fiu ca Al Capone, tu ca Donnie Brasco
Jocuri pe la spatele meu .. in capul tau
Sugere, sa nu-ti faci cu cuvantul meu
Ai grija cum vorbesti ca eu vin din nimic
Si daca esti prost nu esti greu de gasit
Japca, droguri, crime, astea nu sunt pentru voi
Tribunale, inchisori, ne luam bani inapoi
Nu esti deloc pe bune, nu esti din strada
Criminalii nu dau nume si fug mereu de garda
Imi vad si eu de treaba mea
Cu muzica incerc sa fac ceva

Refren:
DIICOT la usa mea, stau cu banii in saltea
E sase dimineata cu catuse la podea
DIICOT la usa mea, DIICOT la usa mea
E sase dimineata cu catuse la podea

DIICOT la usa mea, stau cu banii in saltea
E sase dimineata cu catuse la podea
DIICOT la usa mea, DIICOT la usa mea
E sase dimineata cu catuse la podea

Trimiteți un comentariu

libris.ro carturesti.ro evomag.ro